خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

من از پرواز بی احساس می ترسم


 

من از آغاز می ترسم
من از پرواز می ترسم
من از آغاز یک پرواز بی احساس می ترسم!

من از تکرار می ترسم
من از انکار می ترسم
من از تکرار انکار همین احساس می ترسم!

من از سوختن نمی ترسم
من ار ساختن نمی ترسم
من از ساختن کنار سوختن احساس می ترسم!

من از تاختن نمی ترسم  

من از باختن نمی ترسم
من از تاختن برای باختن احساس         می ترسم! 


من از احساس می ترسم
من از آغاز یک پرواز بی احساس
واسه تکرار انکار دل حساس می ترسم!

من از احساس می ترسم
من از تاختن برای باختن احساس
برای سوختن و ساختن کنار این دل حساس می ترسم!

من از پرواز بی احساس می ترسم

نظرات 143 + ارسال نظر
مهاجر دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ق.ظ http://batamegilas.blogfa.com/

من از پرواز بی احساس می ترسم....
سلام
ممنون از این اثر بسیار زیبا ، اما غمگین ...
انشاءالله زندگی تان سراسر پروازی باشد سراسر احساس ...

پایدار و پیروز باشید.


سلام مهاجر خوبم


من از این احساس می ترسم
از این ویرانگر بی جان

من از این احساس میترسم
هنوزم گاهگاهی

دلم میلرزد از یادت
به یاد آخرین دیدار

تو را من خوب فهمیدم
تو را من خوب هم دیدم

کمی اهسته رفتم که
تو دلتنگم نباشی

کمی با بغض درگیرم
من از این احساس می ترسم .

از حضور گرم ومهربونتون سپاسگزارم

[ بدون نام ] دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ

خیلی قشنگه افسانه جونمممممممممممم

سلام عزیز دل

قربونت برم من لیلا جان
اگه اون پایین آدرس نمی گذاشتی باید باز می گفتم؟

آدرس؟

لیلا دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ق.ظ http://khakestar42.blogsky.com/

ادرسم را فراموش کرده بودم

عزیزمی
آدرس فراموش بشه IP رو گذاشتن واسه این موقع ها دیگه

مرتضی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ق.ظ

سلام خواهر خوب و مهربانم

من از تکرار می ترسم
من از انکار می ترسم
من از تکرار انکار همین احساس می ترسم!

...

نگاهت که می کنم

چشم هایت را می بندی

چشم هایم را می بندم

نه اینکه طاقت

دیدار هم نداریم

ترس مان از

رسوایی دل است

نه تو را جراتی

نه مرا همتی

ترس دارم

نگاهت که می کنم

مبادا بر آینه چشمانت

خودم را نبینم

ترس دارم

...

سلام برادر خوبم

از حضور گرمتون سپاسگزارم

چقدر ناراحت شدم که آذری زبانهای عزیزم زیر آوار موندن
تسلیت میگم

انشالله که شما سلامت باشید

فاطی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ق.ظ http://baran761300.blogsky.com

سلام آجی افسانه
خیلی زیبا بود
من که از خوندن پستت خیلی لذت بردم
میبوسمت
مواظب خودت باش

سلام فاطمه ی عزیزم

قربون دل مهربونت

نظر لطفتونه

[ بدون نام ] دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ق.ظ

افسانه بانو

من از آغاز می ترسم
من از پرواز می ترسم
من از آغاز یک پرواز بی احساس می ترسم!

من از تکرار می ترسم
من از انکار می ترسم
من از تکرار انکار همین احساس می ترسم!

من از سوختن نمی ترسم
من ار ساختن نمی ترسم

من از ساختن کنار سوختن احساس می ترسم!

من از تاختن نمی ترسم
من از باختن نمی ترسم
من از تاختن برای باختن احساس می ترسم!

من از احساس می ترسم
من از آغاز یک پرواز بی احساس
واسه تکرار انکار دل حساس می ترسم!

من از احساس می ترسم
من از تاختن برای باختن احساس
برای سوختن و ساختن کنار این دل حساس می ترسم!

من از پرواز بی احساس می ترسم

سلام

به به خیلی زیباست

اما؟
من این شعرو کجا خوندم ؟

از حضور گرمتون سپاسگزارم اگر لطف بفرمایید وآدرس خوبتان را هم مرقوم بفرمایید ممنون می شوم

صادق حسینی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 ق.ظ http://www.roham86.blogfa.com

نعره ی هیچ شیری
خانه ی چوبی را
خراب نمیکند
من از سکوت موریانه می ترسم

سلام دوست خوب من
خیلی زیبا بود
بهره بردم
مر30

سلام

از حضور گرم و حسن نظرتون سپاسگزارم

ممنون از لطفتون

محمد دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 ق.ظ

زندگی حس پروازی با احساسیست
زندگی حس یه احساس قشنگ
زندگی باید کرد
گاه بایک پروانه
گاه با قطره اشک مادر
گاه با بغض فرو خفته یک عاشق
زندگی باید کرد

احسان امیری

سلام
از شعر زیبا که سروده ی شاعر عزیز احسان امیری است که آن را به خاطرات کهنه هدیه کردید سپاسگزارم

موفق باشید

علی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ق.ظ http://saba1359.blogsky.com/

سلام...
من از پرواز بی احساس می ترسم چه زیبا و غمناک
شاد باشی

سلام

از حسن نظرتون سپاسگزارم
شما نیز شاد وسلامت باشید

مهاجر دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ق.ظ

سلام خواهر شعر خوبی بود
اما به زلزله ای که در زادگاهم آمده بیشتر فکر می کنم
کاش ...

سلام بر برادر خوبم مهاجر(رضا بیگ زاده)

از صمیم قلب بهتون تسلیت عرض می کنم

تلخ ترین خبر مرداد ماه ۹۱ زلزله ی عزیزان هموطنمان در آذر بایجان بود
وچقدر ناراحت شدم وبه حال عزیزان جان باخته گریه کردم
شما عزیز داغدار همشهری هایتان هستید وما نیز داغدار هموطن های عزیزمان هستیم
مردمان آذربایجان را دوست دارم آنها را خواهر وبرادر های خوب خودم می دانم
و من افتخار می کنم که درصدی از این عزیزان دوستان نزدیک خاطرات کهنه هستند
چو عضوی به درد آورد روزگار
دگر عضو ها رانماند قرار

از خداوند برای عزیزان جان باخته علو درجات وبرای بزماندگان صبر مسالت دارم وبرای شما برادر عزیزم آرزوی سعادت دارم
تسلیت مرا از صمیم قلب پذیرا باشید
موفق باشید

خوش تیبم دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ق.ظ http://www.nargesreza.blogsky.com

سلام افسانه انگار تو هم مث من دلت گرفته حال منم خوش نیست

سلام

انشالله که روزگارتون بر وفق مراد خواهد بود

ممنون که سر زدید

خوش تیبم دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:58 ق.ظ http://www.nargesreza.blogsky.com

ببخش اگه توقصمون دورنگ ونامردنبودم

ببخش که عاشقت شدم خسته ودلسرد نشدم

ببخش که مثل تونشد خیانتو یادبگیرم

اگرکه گفتم به چشات بزارکه واست بمیرم

ببخش اگه توگریه هام دورنگی وریانبود

اگرکه دستام مثل توباکسی آشنا نبود

ببخش اگه توعشقمون کم نمی ذاشتم چیزی رو

ببخش که یادم نمیره اون روزای پاییزی رو

لیاقت دستای توبیشتر این نبودعزیز

نه نمی خوام گریه کنی برای من اشکی نریز

لیاقت چشمای تونگاه پاک من نبود

ببین چی ساختی ازمن مغرور،عاشق،حسود

از شعر زیبایتان سپاسگزارم

ببین چی ساختی ازمن مغرور،عاشق،حسود خیلی زیباست

[ بدون نام ] دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ق.ظ

TALE


من از آغاز می ترسم
من از پرواز می ترسم
من از آغاز یک پرواز بی احساس می ترسم!

من از تکرار می ترسم
من از انکار می ترسم
من از تکرار انکار همین احساس می ترسم!

من از سوختن نمی ترسم
من ار ساختن نمی ترسم
من از ساختن کنار سوختن احساس می ترسم!

من از تاختن نمی ترسم

من از باختن نمی ترسم
من از تاختن برای باختن احساس می ترسم!


من از احساس می ترسم
من از آغاز یک پرواز بی احساس
واسه تکرار انکار دل حساس می ترسم!

من از احساس می ترسم
من از تاختن برای باختن احساس
برای سوختن و ساختن کنار این دل حساس می ترسم!

من از پرواز بی احساس می ترسم


سلام همزبان خوبم

خدایی این شعر هم خیلی قشنگه
اما انگار من اینو باز یه حایی خوندم

تو خاطرات کهنه ی افسانه خوندمش


ممنون از حضور گرم و پر مهرتون

سلیمی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:19 ق.ظ http://parishaan.com/

بسیار زیبا افسانه عزیز
و بسیار بسیار سپاس از احسن اتخابت

سلام

از حسن نظرتون سپاسگزارم
نظر لطف شماست

عطر گندم دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:46 ق.ظ http://atregandom.blogsky.com

سلام افسانه جان.
زیبا اما لبریز غم.
امیدوارم پرواز هایت سرشار از احساس باشه.

سلام عزیز دل
نظر لطف شماست .

قربون دل مهربونت بره افسانه

[ بدون نام ] دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ق.ظ

سلام عزیزم .ممنون که بیادمی .

شعر زیبایی بود .

.............................................................

من از تاختن برای باختن احساس
برای سوختن و ساختن کنار این دل حساس می ترسم!

.........................................................

سلام

من به یاد کدوم عزیز بودم
من همه ی عزیزان رو یاد می کنم اما

ازتون سپاسگزارم

رها دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ق.ظ http://idea90.blogsky.com

گوش کن

دورترین مرغ جهان می خواند.

شب سلیس است

و یکدست

و باز.

شمعدانی ها

و صدادارترین شاخه فصل

ماه را می شنوند.

پلکان جلو ساختمان

در فانوس به دست

و در اسراف نسیم



گوش کن

جاده صدا می زند از دور قدم های تو را.

چشم تو زینت تاریکی نیست.

پلک ها را بتکان

کفش به پا کن

و بیا.

و بیا تا جایی

که پر ماه به انگشت تو هشدار دهد

و زمان روی کلوخی بنشیند با تو

و مزامیر شب اندام تو را

مثل یک قطعه آواز به خود جذب کند.

پارسایی است در آنجا که ترا خواهد گفت:

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است.

"سهراب سپهری"

سلام رها جان

خوبی عزیز؟
از حضور مهربون وشعر زیبایت سپاسگزارم

گر چه مرا با عشق کاری نیست دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:52 ق.ظ

تمام شد
برای همیشه...
امروز روز دیگریست
بی تو
دیگر اندیشه هایم خط خطی نیست
تمام شد...
رفت...
رفت..
رفت.

سلام

از شعر زیبایتان بی نهایت ممنونم

سپاس

مرجان دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:01 ق.ظ http://http:/http://1saro2goosh.blogsky.com/

سلام مرجان جان
الهییییییییییی

مرتضی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:02 ق.ظ



هر کیم سَنه داملا (قطره) دِسه

. من سَنه دریا دِمیشم

. مجنون کیمی ، شعله هیجرَ

. یاناراخ ،

من سَنه ، لیلا دِمیشم


...

سلام برادر خوبم

یاشاسون آذربایجان

ترجمش کنم؟

هر کسی به شما قطره بگه

من به شما دریا میگم

مثل مجنون ......مثل شعله می سوزم

من به شما لیلا گفته ام

بیست نشم لا اقل 15 که میشم

reza دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ق.ظ http://rezaking70.persianblog.ir

مرسی عزیزم که به من سر زدی
دوست دارم

سلام

خواهش می کنم

mahsa دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:32 ق.ظ

salam afsane kheiliiiiiii ghashangeeeee

سلام مهسا جان

مرسی عزیز

رضا دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:44 ق.ظ http://na-bakhshoode.blogfa.com

آدم باید چه جـــــــوری باشـه؟
اگه سربزیر و متفکر و توی خودش باشه، میگن: افسردگی داره، روانیه، سیماش قاطیه!
اگه بگو و بخند و شاد و شنگول باشه، میگن: جلفه، دلقکه، هجوه!
اگه چاق و اضافه وزن داشته باشه، میگن: شکموئه، پرخوره، مال مفت تور کرده!
اگه لاغر و جمع و جور و میزون باشه، میگن: کنسه، نخوره، حمال وارثه!
اگه از حقش دفاع کنه و زیر بار زور نره، میگن: جنجالیه، با همه دعوا داره، خروس جنگیه!
اگه از حقش بگذره و گذشت کنه، میگن: بی عرضه س، حیف نون و دست و پا چلفتیه!
اگه اهل تحقیقات و کتاب باشه، میگن: اینو، واسه ما شده آقای مطالعه!
اگه با عیالات متحده ش مشکلی نداشته باشه، میگن: زن ذلیله، زن نگرفته، شوهر کرده!
اگه مرد سالار و حرف، حرف خودش باشه، میگن: انگار کلفت آورده!
اگه دست به جیبش خوب باشه و به مردم کمک کنه، میگن: پول پارو میکنه، اهل زد و بنده!
اگه اهل بریز و بپاش و ولخرجی نباشه، میگن: پولهاشو انبار میکنه، جون به عزرائیل نمیده!
اگه زبون باز و متملق و چاخان باشه، میگن: معاشرتیه، فوق العادس، دوست داشتنیه!
اگه راست و درست و بی کلک باشه، میگن: هیچی نمیشه، به درد لای جرز میخوره!

سلام


امان از حرف مردم

مردم اغلب بی انصاف و خودمحورند ولی آنان را ببخش...

اگر مهربان باشی تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم میکنند

ولی مهربان باش..

اگر شریف و درستکار باشی فریبت میدهند

ولی شریف و درستکار باش...

نیکی های امروزت را فراموش میکنند

ولی نیکوکار باش.....

بهترین های خود را به دنیاببخش حتی اگر هیچگاه کافی نباشد

و در نهایت میبینی هر آنچه هست همواره

میان تو و خداوند است نه میان تو و مردم...

" کورش کبیر "


از حضور گرمتون سپاسگزارم

ابوعدنان دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:57 ق.ظ http://abooadnan.blogsky.com

سلام اولا نباید ترسید ترس همیشه مقدمه شکسته
دوما حکمها را زدند ولی متاسفانه بدی آب وهوارا قطع کردن وزیر نتوانست مقاومت کنه یعنی عملا برای ما اضافه حقوق =۹درصد است

سلام

فرمایش شما متین

زمزمه اش بود که قراره قطع بشه
عیب نداره
اما نه
اینجوری که خیلی بد میشه من 120هزارتومان بدی آب وهوا می گرفتم
یعنی امسال آب وهوا ایران خیلی خوب شده

بیچاره وزیر این همدونی ها آخه چقدر مظلومند
9 در صد هم ید نیست مبارکتون باشه فکر کنم مال ما 3 درصد باشه

النون لا آجر و لا الروغن
النون الفتیر

حس سبز دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:10 ق.ظ http://www.hesesabz.blogsky.com

سلام دوست من.
ممنون بابت همدردی.همه نمی تونن حضور فیزیکی داشته باشن!ولی کارهای کوچیکی می شه انجام داد که هم خودت کمی سبک شی و هم کاری لااقل انجام داده باشی.وسع من همین بود!
شعر زیبایی بود.شعرش واسم آشناست!اما یادم نمی یاد!شایدم شباهته فقط.

سلام

انشالله اجرتان با خدا

از حسن نظرتون سپاسگزارم احتمالا این شعرو جایی خوندید
آخه این شعر سروده ی من نیست نام شاعرشم طبق معمول نمی دونم

باز هم سپاس

زهرا-م دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:13 ق.ظ

آوار میشوی بر سرم
در این سکوت حزن انگیز
هیچ دلم تنگ نیست
خوب هوایم را داری
همیشه با منی
تو را میگویم تنهایی
سلام افسانه خانم لذت بردم

سلام زهرای عزیزم

قربونت برم من

سلیمی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:35 ق.ظ http://parishaan.com

بسیار زیبا افسانه عزیز
و بسیار بسیار سپاس برای دیدارهای مداومت

سلام جناب سلیمی
کم نیز ازتون سپاسگزارم
از اینکه به خاطرات یر میزنید

عبدالحمید خدایاری دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ق.ظ http://khodayar.blogsky.com

سلام آبجی افسانه گلم. خوبی ؟ ممنون که داداشت رو در هرحالی فراموش نمی کنی وبهش سرمیزنی/همین سرزدن های شما منو بیشتر برای آپ جدید مصمم می کنه .خداخیرت بده آبجی که مایه وانگیزه نوشتنی برام. با یه کارجدید آپم بازم سربزن گلم.هم از شعرجدیدت انرژی گرفتم وهم آهنگ وبت زیبا ودلنشین بود.مانا ونامیراباشی گلم.

سلام

شرمنده ام نکنید برادر خوبم
نظر لطف شماست

خدمت می رسم

سعادتمند وسلامت باشید

ماهور دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.bluegirl.blogsky.com

من از دنیا میترسم از تنهایی میترسم خدا کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام

هیچ کس تنها نیست .دکتر شریعتی میگه: اگر تنهاترین هم شوم باز خداوند با من است

ممنون از حضور گرمتون

Nima دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ http://Darkknight.blogsky.com

سلام

ممنون از حضور گرمتون

خاطره دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ب.ظ http://rahalost.blogsky.com

سلام بانو
نشانیم عوض نشده..
هنوز در همین خانه ام...فقط
زندگی نمیکنم

سلام خاطره ی عزیزم

همه می میرند اما همه زندگی نمی کنند

ممنون عزیز دل

خاطره دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ http://rahalost.blogsky.com

ر روزی که نباشی
زمین خواب می رود بر مدار سوم

هر یک روزی که نیستی
همان یک قرنی ست
که مغول ها حمله کردند!!!
مهدیه لطیفی

قربونت برم

شهلا.چ دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ http://neyla bakk blog fa.com

سلام خیلی قشنک بود لذت بردم .راستش منم از احساس میترسم

سلام شهلا جان

اما من از باختن احساس می ترسم

قربونت برم من

محسن دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ

هر چه تقلا میکنم
دستم به سر شانه هایت نمیرسد
نکند داری در رویای کسی
قد میکشی لحظه به لحظه

سلام

رویاهای خودم نا تمام مانده اند

قدم به رویاهای کسی نمی رسد

ممنون از حضور گرمتون

مهناز دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:19 ب.ظ http://storms.blogfa.com

سلام عزیزم

خیلی قشنگ بود...

یه حس خاصی داشت با همشون موافقم...

/اعتمادم را خرج دیگران کردم...

بی اعتمادیم به خدا رسید.../

بازم بهم سربزن

سلام مهناز خانم خودم

من که به هر سه وبلاگ خوب شما سر میزنم وخواننده ام

مخصوصا وبلاگ هنر سفره آرایی تون که بد جوری تو این ماه رمضونی رو شکم مردم کار می کنید

حتما قشنگم خدمت میرسم

خودخودم دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:35 ب.ظ

هومممممممممممممم

سلام

این یعنی اینکه شما هم از باختن احساس می ترسید

یک دستگاه فکر خوانی ام

ممنون عزیزی

مریم دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:52 ب.ظ http://ohany.blogfa.com

این شب ها

چشم های من خسته است

گاهی اشک ، گاهی انتظار

این سهم چشم های من است ...

سلام عزیزم ممنون از حضورتدر وبم.

سلام عزیز دل افسانه

قربونت برم من

شادی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.shadi-shadi.blogsky.com

من از ساختن کنار سوختن احساس می ترسم!
منم از هر چـــی میترسیدم سرم اومد

سلام عزیز دل
الهیییییییییییییییییییییی

پس این دفعه شما از خوشبختی از پول از سلامتی بترسید تا اینها
سرتون بیاد

فقط از چیزهای خوب بترسید باشه؟

شبنم دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


با اجازه با ذکر منبع کپی کنم آخه خیلی خیلی خیلی خیلی خوشم اومد

سلام شبنم جان
ایرادی نداره عزیز دل
خاطرات از آن شماست

فرزاد دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ب.ظ http://ma2ta11.blogsky.com

سلام دوست من زیبا بود

سلام
از نگاه زیبا بین شماست
از حضور مهربونتون سپاسگزارم

مسعود دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ب.ظ http://www.greenoranoos.blogsky.com/

زیبا بود

سلام
حضورتان را خیر مقدم عرض می کنم
نظر لطف شماست

MitrA دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ب.ظ http://harper.blogsky.com

در رویاهایت جایی برایم باز کن ، جایی که عشق را بشود مثل بازی های کودکی باور کرد ، خسته شدم از بی جایی !

سلام عزیز دل افسانه

رویاهایم جایی نیمه تمام مانده اند شده ام رو یای ناتمام

از حضور مهربونتون سپاسگزارم

من و ترانه هایم دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام

اما من خیلی بی پروا شده ام

از هیچی نمی ترسم

سلام
ممنون از حضور گرمتون

شجاعت افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود

من و ترانه هایم دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ب.ظ

اگه ادرس گذاشتم ادرسو پاک کنید چون یادم نیست
به هر حال نمی خوام اون قبلی ها ادرس منو داشته باشن

ممنون

یکی از کامنت هاتون آدرس داشت
که آن را به فرمایش خودتون تایید نکردم

ممنون از حضور گرمتون

niloofar دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ب.ظ http://lahze-kaghazi.blogsky.com

از این شب های بی پروا می ترسم

مرا در هاله ای از وهم

مرا در سایه می گیرند

من اندر بهت می لرزم

از این رویای بی انجام می ترسم .

سلام نیلوفر من

قربونت برم من

لیلا دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ب.ظ http://khakestar42.blogsky.com/

دوستم بدار
اندکی
دلتنگ شعرهایم باش
و گاهی هم دلتنگ خودم
مرا در گندمزار موهایم جستجو مکن
مرا در التهاب شبهای بی ستاره مجو
مرا همانگونه
که هستم
با تمام دلواپسیهایم
با تمام دلتنگی هایم دوست بدار

سلام لیلا جان

من همیشه دلتنگ مهربونی هایت هستم
عزیزمی

ممنونم

علی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ

من از احساس می ترسم
من از تاختن برای باختن احساس
برای سوختن و ساختن کنار این دل حساس می ترسم!

زیبا وبا احساس

سلام برادر خوبم

ممنون از حسن نظرتون

علیرضا دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ


$$$$$$$$______$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$
_____________$$$
______________$

سلام

از حضور پر مهرتون سپاسگزارم

مازیار دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ http://rigid-feel.blogsky.com

سلام
عجب شعر زیبایی
ترس و ترس و ترس و وقتی احساس
کنارش میاد غمگین ترین لبخند دنیا میشه

سلام

از حضور گرمتون سپاسگزارم

نظر لطف شماست

میلاد آرشام سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ق.ظ http://arsentus.blogsky.com

سلام.
نه آماده نبود برا همین رمز گذاشتم که کسی نخونه
بعدشم که آماده شد نتم خراب شد دیگه نتونستم بیام.
حالا میتونین برین بخونینش

سلام

ممنون از حضور گرمتون
خدمت می رسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد