خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

پیشــاپیش نــوروزتان مبـــارک

پ.ن۱:  دوستان عزیز و مهربونم آرزو دارم نوروزی که پیش رو دارید, آغاز روزایی باشد که آرزو دارید پیشاپیش این عید بزرگ باستانی را خدمت شما و خانواده ی محترمتون تبریک عرض می کنم  

 پ.ن۲:من خاطــرات کهنــه را بوسیــدم و گذاشتــم کنـار حالا ول کن نیست میـره و میـاد میگه: یه بــوس دیـگه!!!!!

از خاطــرات گمشــده می‌آیــم تابوتـــی از نگــاه تــو بر دوشــم

گریه کردم گریه هم این بار آرامــم نکرد 

هرچه کردم هرچه آه انگـار آرامــم نکرد 

 

روستا از چشم من افتاد دیگر مثل قـبل 

گرمــی آغـــوش شالـــیزار آرامــم نکرد 

 

بی تو خشکیدندپاهایم کسی راهم نبرد 

درد دل با ســــایه و دیـــــوار آرامــم نکرد 

 

خواسـتم دیگر فراموشــت کنم اما نشد 

خواستــم اما نشد این کــار آرامــم نکرد 

 

سوختــم آنگــونه درتب آه از مادر بــپرس 

دستـــمال تــب بر نمــــدار آرامـــم نـکرد 

 

ذوق شعرم را کجا بردی که بعد از رفتنت 

عشق و شعر و دفتر و خودکار آرامم نکرد

 

 

   زنده یاد نجمه زارع

پ.ن۱:تفـاوت  من و تــو در این اســت که من بــرای تو خاطــره شــدم و تو بــرای من رویـــــا  

پ.ن۲:عاشقانه های مرا به خود نگیر مخاطب مـــــن معشوقی  ایست که هنوز به دنیا نیامده,

تو که مدت هاست برای من... از دنیا رفــــته ای

مـــن بودم و خــیال تـــو

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.