خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

پاییز تیِل(TALE)

کفــــــش ها ی دلتنــــــگی ام را ...که پا می کنــــــم ، پاییــــــز ... درمن قــــــدم می زنــــــد .! .

پاییز تیِل-نویسنده :احمد استوار


پ.ن:تیِل دوستی با مهر و مهرورزی ، سراغ عشق خواهد رفت عشق کمال دوستی است و همــه چیز را برای معــشوق طلبیدن و این سخت است که وقتی او را در خود یافتی ، رهایش کنی تا هر آنچه او میخواهد حتی فــــــــــرار از عاشق. مهر و مهرورزی تو را « تیِل !!! » همیشه با خود دارم . و تــومــــــــــــثل خــــدایی به عشق و عشق هستی به خــدا(احمد استوار)

 

ادامه مطلب ...