خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

کســی ســکوت مرا منفــجر نمــی کنــــد

صــدای پـــای بهــــار شنیــده مـی شـــود امـا دل مـن بهـاری جـداگـانـه مـی خـواهد بهــارتــان مبــارک

 

بشـــکن سکوت خسته ام من را صـــــدا کن           من را زشـــرم تــــرس و نادانـــی جــــــدا کن
 
بشکـــن حقیـــقت در شکستن ریشــــه دارد          فرهـــاد هـــم بحـــر شکســـتن تیشـــــه دارد
 
بشـــکن پیـــاپـــی پیـــک افیــــــون و بـــــلا را           پیمـــــان آن گمـــــــــراه مــــــردان ضـــــــــلا را
 
بشـــکن غرور زخمـــی ام تا کـــی حقـــــارت           ننـــگ اســــــت آزادی برایـــــم تا اســــــــارت
 
بشکن به فریادم برس کس عاصــــــی ام کرد           آنـــجا به جور ناکســـان هم راضــــــی ام کرد
 
بشــــــکن حریــــم چتـــــر را از داد بـــــــــاران           دیگــــــر نـــــــــدارم حرمتـــی در یـــاد یـــــاران
 
بشکـــن اگر چه از شکستـــن خستــه باشی         همچـــون دری در انتظـــــار و بستـــــه باشی 
 
                                                         علی پاشایی

پ. ن 1:سکـــــوت من هیـــــچ گاه نشـــــانه ی رضایـــــتم نبود ! من اگر راضـــــی باشم ، با شـــــادی می خنـــــدم !< پ . ن 2: دنبــــــــــــالِ شاعــــــــــر شعـــــــــــــرهای مـــن نگـــرد تمــــــام حرف هایــــــــم رو نوشـــتِ توســــــت…!