خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

دل عاشـــق واســـه همیشـــه بازنـــده اســت

 

در دهنـــه بازیــــــگری کهــــــنه دنـــــــیا  

عشـــق اســـت قمـــار و من بازیگر آنـــم

با آنکه هــمه باختـــه در بــازی عشـــقم

بازنده ترین هست دراین جـمع نشــانــم

ای عشـــق از تو زهر اســت بــه کامـــم

دل و تن سوخــته و مــن مانــدم ونامـــم

عمریست که می بازم و یک برد نــــدارم

اما چه کنــم عاشق این کهــنه قمــــارم

ای دوست مزن زخم زبان جای نصیحـــت

بگذار ببــارد به ســرم سنــگ مصیـــــبت

من زنده از این جرمم و بگذشته مجـازات

مرگــست مـــرا گر بزنــم حــرف نــدامـت

بــــایـــد کـــه بـــبازم،بــــــا درد بســـازم

در مـــذهب رنــــدان این اســـت نمـــازم

مـــن دربـــند عشقــم و رسـوای جـهانم

چـون ســایه به دنبــال سـرعشق روانم

دل ســوخته تــر از همــــه سوختـــگانم 

از جـــمع پراکنـــده رنــــدان جهــــانـــــم

پ.ن۱: بگــذار بگـوینـد خـسـیــس و مغرورم ...!مــــــــــــــــن . . ." دوسـتـت دارم " هــایـم را
خـرج کـسـی کـه لـیـــاقــــتـــش را نـدارد، نـمـی کـنـم!!!!   

پ. ن ۲: گاهی عمر تلف میشود ؛به پای یک احساس ….گاهی احساس تلف میشود ؛
به پای عمر .و چه عذابی میکشد ،کسی که هم عمرش تلف میشود ؛هم احساسش

دوستــت دارم را مــن دلاویزتــرین شــعر جـــهان یافتـــه ام

 

از راه که رسیدی نگاهت غریب بود،  

 من با غربت نگاه تو همسفر شدم  

 خیلی وقت است که با تو زندگی می کنم  

یعنی ، چشم هایم را که می بندم تو می آیی!

 شب ها همیشه عجولم برای خواب !...  

برای خواب که نه ، برای بستن چشم هایم و  

آمدن تو !!چشم هایم را می بندم و انتظارت را  

می کشم ! تو  می آیی ...!  

این است زندگی من ! باورت می شود ؟ 

آشفته می نویسم امشب ؟؟ تو ببخش...  

به دل نگیر معنای دل ! امشب هم از آن شب  

های  دیوانگی ام است ..

کمی که بنویسم ، آرام می شوم ... 

حالا که من نشسته  ام و برای تو    

می نویسم تو آروم بخواب .. 

آرامش تو اوج آرزوهای من است ... 
 

 تو نمی دانی اما من هنوز هم    

 

تــــو را دوستـــــــــ  دارمــــــــ

پ.ن ۱: تا زنده ای در برابر کسی که به خودت علاقه مندش کردی مسئـــــــــــــــــو​لی ...

پ.ن ۲: انسان در حال گریه به دنیا می آید و وقتی به اندازه کافی گریه کرد می میرد

چــه ســـاده بــود خوشبختــی!!!!

من از کــــــــــــوچ پرندگان آموختم ،

هـــــــوای رابطه که ســــــــرد شد

باید گذاشت و رفـــــــــــــــــــــــت 

  

همینـکه آرزوهایـم را خـاک کـــردم 

به آرامــــــــــــــش رسیـــــــــــــدم 
 

چــــه ســــاده بـــود خوشبختــــی.

 

یادت باشه...

وقتــى واســه کـســى همـه  
 

کـس  شــدى اون کـس  بعد از 

 تو خیــلى بى کسه... 

یا براى کـسى هـمـه کـس نشو....
یا اگه شدى
به فکر بى کسى هاش هم باش!!!

 

 

پ.ن ۱:آدمهای دنیای من فعل هایی را صرف می کنند که برایشان صرف داشته باشد ....    

پ.ن ۲: مرگ یک روز و یا یک شب سرد چشم غمگین مرا می بندد
           شاید آنجا پس از این رنج و عذاب سردی گور به رویم خندد...

من خودم هستم

مـــــن نــــــه عاشــــــق هستــــــــــم
ونه محتاج نگاهــی که بلغزد بر مــــن
من خودم هستم و یک حس غریـــب
که به صد عشق و هوس مـــــی ارزد
من خـودم هستــم و یک دنیا ذکـــــــر
کــــــــــــــــه درونــــــــــم لبـــــریـــــــــز
شـــده از شــــعر حقیقــت جویـــــــی
مـــــــــــن دلـــــــــــم می خــواهـــــــد
ســـاعتـــی غـــرق درونـــم باشـــــــم
عـــــــــــاری از عـــــــــاطفـــــــــــــه ها
تهــی از مـــوج سراب دورتر از رفقـــــا
خالــــــــــی از هــــــــــرچــــه فِــــــراق
مـــــن نــه عـــــاشــــــق هستـــــــــم
نـــــــه حــــزین ِغـــــم ِتنــهاــــــیی ها
مـــــــن نــــه عـــــاشــــق هســـــــتم
ونـــه محــــتاج نــــــوازش یا مهــــــــــر
من دلم تنگ خودم گشـــــته و بـــس
مـــــــنشینیـــــد کنـــــــــــــــــــــــــارم
پــیِ دلجـــویی و خـــوش گفتـــــــاری
که دلم از سخنان غم و شـادی پر شد
من نه عاشق
هستم ونه محتاج ِعشق
من خــــودم هستــــــــم و مِـــــــــــی
با دلم هستـــم و هم سازیِ نِــــــــی
مستـــــــــی ام را نپــــــرانید به یــــک جـــــــــــــــملة....«هـــــــــــــــــــــــــی

 

پ.ن:من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند وقتی ندارم زیرا من درگیر دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند