خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

چــه ســـاده بــود خوشبختــی!!!!

من از کــــــــــــوچ پرندگان آموختم ،

هـــــــوای رابطه که ســــــــرد شد

باید گذاشت و رفـــــــــــــــــــــــت 

  

همینـکه آرزوهایـم را خـاک کـــردم 

به آرامــــــــــــــش رسیـــــــــــــدم 
 

چــــه ســــاده بـــود خوشبختــــی.

 

یادت باشه...

وقتــى واســه کـســى همـه  
 

کـس  شــدى اون کـس  بعد از 

 تو خیــلى بى کسه... 

یا براى کـسى هـمـه کـس نشو....
یا اگه شدى
به فکر بى کسى هاش هم باش!!!

 

 

پ.ن ۱:آدمهای دنیای من فعل هایی را صرف می کنند که برایشان صرف داشته باشد ....    

پ.ن ۲: مرگ یک روز و یا یک شب سرد چشم غمگین مرا می بندد
           شاید آنجا پس از این رنج و عذاب سردی گور به رویم خندد...