خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

مــن و تو دیـــر زمانـــی اســـت خــــوب می دانـــیم

حال امـــروز مــن یعـــنـی یــک قــدم از افــــســـردگــــــی آن طــــرف تــــــر حـــتـــی وقــتــی می خــنــدم مــنــظـورم چـــیـــز دیــگــریــسـت درونــــم غــــــوغــــــاســت ســـــاده مــی شـــکــنــم بــا یــک تــلــنـگــر کــــوچــــک ایـــن گــونــه نــبـــودم....!!! شـــــــدم....!!! .

زندگـــی آوازی اســـت که به جـان هــــا جاری است         زندگی نغمه سازی ست که دردست نوازشگرماست


زندگی خـــــواب خوش کودک احســـاس مـــن است          زندگی قطــــره اشکی است فروریخــــته بر گونـه تو


زندگی حـــرف نگفــــته اســـت که تو می شنــــوی             زندگی یـــک رویاســـت کــــه به خــــوابش بینـــــی


زندگی امــــیدی است که تو در نگاه من می جـویی          زندگی عشـــق نهفــــــته اســـــت به اندیشــــــه تو


زندگــــی جاده و راهـــی است به آن ســــــوی خیال          زندگــــی تصـــویری است که به آئیــنه دل می بینی


زندگی رقــــص دل انگــــیز خطــــوط لــــب توســـت            زندگی یک حرف ست یک کلمه زندگی تلخی نیست

سهراب سپهری

پ . ن 1:به من قول بده در تمامی سال هایی که باقی مانده تا ابـــد... مواظب خودت باشی دیگر نیستم که یاد آوریت کنم

پ. ن 2:"مدت هاســت ..احســـاس میـــکنم ..گِل و لای شـــده ام ..این روز ها صدای احســـاسمـــو ..فقط صفحه ی کیـــبوردم میـــشنوه