خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

دل مـــردابـــی مـــن

 
    

تو مـــگر جـــان بدهـــی بر دل مــــردابی مــــن        تو مـــگر درک کنــــی حالت بی خــوابی مـــــن  

   
هــــمه جا پر شـــده از ظلمت و تاریکــی شـب        تـــو بیــا ماه بــشو در شــب مهتــــابــی مـــــن  
  
تو بـــیا سنـــگ بیانـــداز بـــــه دریاچـــــه ی دل        کــــه بــــه پــــرواز در آید تن مرغــــــابی مــــــن  
  
چقـــدر تشــــنه ی لالای پـر از خــــواب تـــــوام         که به پایان ببـــری قصــه ی بی خوابـی مـــــن  
  
هـــمه جا روشـــن و زیبا بـشـــود مـــثل بهــــار         اگــــر از راه رســـد لیلــــی چشــــم آبی مــــن  
 
      رضا جمشیدی 
 
پ.ن ۱:با رفتنت من چیز زیادی از دست ندادم . شبها گریه کردم و کمی هم دلم شکست. یه کم از آرام زندگی کردن فاصله گرفتم زیادی نشده باور کن... اما تو بیشتر از من باختی  *تو عاشق ترین قلب دنیا را باختی. *باورکن که هیچ کس به اندازه ی من عاشقت نمی شود. 
 
پ.ن ۲: دریا برای مرغابی تفریحی بیش نیست اما برای ماهی زندگی ست پس برای کسی که  عاشقانه دوستت دارد ماهی باش نه مرغابی!!!
 

مهــــر امــام حســــین (ع)

برای شهادت  امام حسین (ع) حرارت و گرمایی در دل مومنان است

که هرگز سرد و خاموش نمی شود


پیامبر اکرم (ص)


پ.ن: خبر مرگ مرا با تو چه کس میگوید؟ آن زمان که خــــبر مرگ مرا از کســــی می شنوی روی تو را کاشکی

می دیدم.شــــانه بالا زدنت را -بی قید- و تکــــان دادن دســــتت  و تکان دادن سر را که عجــــیب ! عاقبــــت مــــرد؟


هر ساله شوم زنده من زنده به پاییزم

من زاده پاییـــــــزم پایــــیز غم انگیــــــــــــزم      صدغـــصه به دل دارم اما طــرب انگیــــــــــــزم   

  

 هر برگ درخــتی را اشکی ست که میریــــزم     هر قــطره بارانــــم عشقی ست که می بــارم  

    

 از داغ جفاکــــــــاری درمانــده لــــــــــــــبریزم   هر رنگ که می بینـی حرفیـست که می گویـم  

  

افسوس دراین گلـــشن طوفنده به پا خیـــــــزم    از مرگ هراسم نیست صــد شــوق به دل دارم   

 

از رنـــگ وریـــــا دورم از عشــــق پر از شـــورم    با کلک خیال انگیـــــز صــــد خاطره انگـــــــــیزم   

  

 هرساله شـــوم زنــــده من زنده به پاییـــــــــــزم  

 

شاعر:اکبر توفیق


پ.ن 1:هر کسی می تواند به زندگـــــی شما وارد شود و "بگــــــوید" چقـدر دوســـــتتان دارد. امــّـــا این فقــط از عهده یک شخص خیلی خـــاص برمی آید که در زندگی شما "بمــــــاند" و "ثابت کند" چقـدر دوستتان دارد


پ.ن 2:هر رابطه ای ؛ به هر دلیلی برایت تمام شد پی اش را دیگر نگیر .... هیچ شوک مصنوعی ، آدمها و رابطه های مرده را زنده نمی کند

روزی کـــــه دیگـــــر نیســـــتم

عــشـق روزی رهگذر می آیــد و من نیسـتم            صبح روزی ، پشــت در می آید و من نیستم

یک نفر دلواپســـم ایــن پا و آن پـا می کــــند            کــاری از من بـــلکه بر می آیـــد ومن نیستم

خواب و بـیداری خــدایا بازهــم سر می رسـد           نامـــه هایـم از ســفر می آیـــد و من نیسـتم

هرچـه می رفتـم به نبـش کوچـه او دیگر نبـود            روزی آخــر یــک نفـــر می آیـد و مــن نیستم

در خیــابان در اتــاقم روی کاغـــذ پشـــت مـیز             شــعر تــازه آنقـــدر می آیــد و مــن نیسـتم

بعـــد ها اطراف جــای شــب نشینی های من           بوی عشـــق تازه تــر می آیــد ومــن نیستـم

بعـــد ها وقتــی که تنــها خاطـراتم مانده است           عشــق روزی رهـــگذر مـی آید ومــن نیستم

میثم امامی

پ.ن ۱:دیــگـر هـوایِ بــرگــردانـدنـت را نــدارم.هــرجــا کــه دلــت مــی خــواهــد برو فــقــط آرزو مــی کـنـم وقـتـی هــوای من بـه سـرت زدآنــقـدر آســمــان دلــت بــگــیــرد کـه بــا هــزار شــب گــریــه چــشــمــانــت بــاز هــم آرام نــگــیــرد

پ.ن ۲: اگــر روزی دلــت لبریز غم بود گذارت بر مــزار کـــهنه ام بود بگــو این بی نصیــب خفــته در خــاک یه روزی عاشــق و دیوانــه ام بــــود