خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

تو بگـــو هیـــــچ مرا اســــم مرا یــادت هست ؟

تابستــــــــــــان! حـالا کـــــــــه داری تمـــــــام میـــــــشوی بـــــــــــگذار بــــــــــگویـــــــــــــــم! کــــــــــه روزهــــــــای گرمت به ســــــردی گــــــذشــت! .

 نازنیـــــن چشــم تمنــای مــــرا یـــادت هست؟   روز تشیــــیع دلــــم حال و هـــوا یــادت هست ؟  
 

بهـــت چشــــمان مـــن آن روز تماشـایی بــــود     تو که می رفتی و من مانده به جا یادت هست؟  

  

بدتــــرین حادثـــه ی قــرن دلــــم رفتــــن توست    تو کـــه تاریــخ همین واقعــــه را یـــــادت هست  

 

بعــــد تو چهــره ی من آگهــــــــی ترحــیم است   بعــد تو مـــرده ام امـــا تو کجـــا یـــادت هست ؟ 

    

روح آواره ی مـــن دربـــه در خاطـــــره هـــاست     راستـــی ذره ای از خاطــــــره ها یادت هست؟  

 

روزگاریســـت که من رفتـــــه ام از یاد خـــــودم     تو بگـــو هیـــــچ مرا اســــم مرا یــادت هست ؟ 

  

رفتـــه بــودی کــه بیـــایی نکــند یـــادت رفــــت؟   حاضــرم شــرط ببنــدم به خــدا یـــــادت هست


        شاعر:؟؟؟


پ.ن1 :بی تو من مانده ام و هم صحبت های همیشگیم ما دلتنگ توایم من ،عشق،خدا،و عقربه های ساعت


پ.ن2 :دلگــــــــیرم از کســــــــی که مـــــــرا غرق خـــــــودش کرد امـــــــــــا نجـــــــــاتم نــــــــداد