خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

شدم این روزها غمــخوار زهـــرا(س)

 

تمــــــام اهــــل عــالم دم گرفتــــند            به حال خــانه ی ما غــــم گرفـــتند

که روزی روزگــــــاری خانـــه ی مــا            صفــایی داشت آن را هـم گرفتـــند

به قلــب مادرم زخــــم فـدک خــورد           دل ریــش پــدر جانـم نمـــک خــورد

خرابــم شــد به ســر انــــگار دنــــیا           که پیش چشم من مادر کتک خورد 

ز چشمش سیلی کین سو گرفتــه           که حتــی از علـــی هـــم رو گرفتــه

خودم دیــدم که مـــادر زیر چـــــــــادر         دو دســــتی دســـت بر پهــلو گرفتـه 

شدم این روزها غمــخوار زهـــرا(س)         و مــــدیون ســــوال چشـــــــــم بابا

 وحید محمــــدی  

پ.ن۱:فاطمه زهرا(س) فرمود:رسول خدا(صلى الله علیه وآله وسلم) به من گفت: اى فاطمه! هر که بر تو صلوات فرستد، خداوند او را بیامرزد و به من، در هر جاى بهشت باشم، ملحق گرداند  

پ.ن۲:سالروز شهادت غریبانه مظلومه دو عالم بی بی دوسرا حضرت فاطمه زهرا (س) برشیفتگان عترت فاطمی ،مهر علوی و منتظران وصال فرزندش تسلیت باد