خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

پاییـــزی ترین فصــــل خــــدا

دخـــــتری که در پـــــاییـــزی ترین فصــــــل 

خـــــــدا( آبـــــان) چشــــم گشــــــود 

 مجــــبور شــــد پـــاییز گــــــــونه 

 زنــــــدگی کنـــد وبی شــک 

 در پاییــــــزی تـــرین فصــل 

 خـــــدا چشــــم از  

جـــــــهان خــــواهد بســــــت.گلـــــــه ای 

 نیســـــــــت  روزگــــار بـــــا تــــمام  

روزهـــــای پاییـــــــــزی اش 

زیباســــــت و مــــن  

 عاشق پاییزم

پ.ن: احساسم را نمی فروشم،حتّی به بالاترین بها...ولی آنگونه که بخواهم خرج می کنم...
برای کسی که لایق آن است...
 و تو .... 

اگر  روزی  دلت لبریز غم  بود  گذارت بر مزار کهنه ام  بود 

       بگو این بی نصیب خفته در خاک یه روزی عاشق و دیوانه ام بود