خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

یک چــــهره ی بی نقــــاب می خــــوام که نیــــست

یه لحظه گوش کن خدا نه بچـــه بازیه نه ادا اطـــوار! جدی دارم میگم اصـــلا حــــــالم خـــوب نیــــــست. 

 

مردی ورای خنده ی من گــــریه می کــــند         در لا بلای خنــــده ی من گـــریه مـــی کنــد


هر لحظـــه تا رو پود تنش شعـله می شود          با شعله های خـنده ی من گریه می کــنــد


از تــکه های شـعر و غزل دل بریــده اسـت           با شــانه های خنده ی من گــریه می کـند


دنیا برای کشــتن مــن مـهره چیـده اسـت           او از چـــرای خنــده ی مــــن گریه مـی کنــد

 

در کــودتـــای تلـــخ جــــدایی مـــا دو تـــا           از ماجــرای خنـــده ی مـــــن گریه می کــــند


بشکن تو  این نقــاب و مـرا سـاده تر ببـین           یک من به جای خنده ی من گریه می کنــد

 

                                                  محسن نجفی



هنــوز دلخــوشــم بــه " خــــــدا نگهــــدارت "...اگـر نمـی خـواستـی بـرگـردی اصـراری نبـود کـه "خــــــدا مـرا نگـه دارد. تــــمام حــــرف هایم هــمان هایــے هســتند کــه نوشــته نمے شــــوند ! هــمان ســــه نقـــطه هاے بیـچــــاره ...