خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

بعضــی نوشــــته ها انگــــار تو را نوشــته اند

 
 اهــــل کدامــین کــــوی درد آبـاد ایــن دفـــــتر           با گــریه هــابــم نــاگــهان افتــاده ایـــن دفـــتر 

از شهــــر تاریــک و عجیــبی دور مــــی آمـــد         بــا خــاطــرات کــــور مــادرزاد ایــــن دفــــــتر 

وقتــی قــدم میــزد خــدا ســاز غــزل را مــــن           فرصــت نمی شـــد بشنـــوم فریـاد این دفـــــتر 

دیدم رقم خـورده ست در من عشق طوفانــــی       دیــدم که جــان می گیــرم از میــلاد ایـن دفــتر  

از فصــل هــای  بــرگ ریـز عشـــق فهمیـــدم          زرد اســت چــون پاییـز استــبداد ایــــن دفتــــر 

یــک شــــب میــان خط خطـی هایش نوشتــــم        ایــن آخــرین برگ اسـت از غـــم باد ایــن دفتــر 

امــا نشــد تکـــرار شــد مــــوج غـــزل در مــن          دریــــا شــــدم در آبــــی آزاد ایــــــــن دفتــــــر

 

                                                                   اکرم بهرامچی 

                                                                   

پ.ن ۱: حـس خوبیـه ...به خـــودت مـــیای می بیـــنی ،به کســـی که رهات کـــرده و بدجـــور بهت ظلــم کــرده دیــگه نه نــیازی داری نه احساســی ولـــی اون داره از بـــی تو بـــودن مـــی مـــیره


پ. ن ۲: حــرفــی نیســت فقــط می نویســم رفـت آن احساسی کــه" تــو را دوســت می داشــت"