خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

نمـــی خـــوام تو رو مـــن تمـــوم کنـــم

 
 
محبــــوب مــــن 
 تمــــام دلخــــوشی دنیــــای من به این اســــت که  ندانــی و دوستت داشــــته باشــــم  
   
وقتــــی مــــی فهــــمی  و می رانــــی ام  چــــیزی درون دلــــم  فــــرو مــــی ریــــزد .   
  
چــــیزی شبــــیه غــــــــــــرور.  محبــــوب مــــن    
 
 لطــــفا  گــــــــاهی خــــودت را  به  نفهــــمبدن بــــزن  و بگــــذار دوستــــت بــــدارم.  
  
بــــعد از تــــو هیــــچ  کــــس الفــــای  روح  و خطــــوط قلــــبم را نخــــواهد خــــواند  
   
 نمــــــــی گــــذارم........نــــــــمی خــــواهــــم . 
  
همــین کــــه هستــی دوستـــت دارم حتــــی سایه ات را  که  می دانـم به آن نمی رســم   
 
 
پ.ن1: دور بــــاش امــــا نزدیــــک مــــن .از نزدیــــک بــــودن هــــای دور می ترســــم    
 
پ.ن2: دوســـت داشتـــن به تعـــداد دفعـــات گفتن نیست.حســـی است که باید  بی کلام هـــم لمـــس شود