خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

نمی خـــــوام مـــــثل همـــــه گریـــــه کنـــــم


 
 شبــی بی یار و هـــمدم گریـــــــــه کــــردم             زدســـت غصـــه و غــــم  گریـــه کــــردم  
   
 دلـــــــــم ابری شــــد از یــــاد و خیــــالــــت              دلـــم باریــــــد و نــم نـــــم گریـــه کـــــردم   
 
  نشــــســـــــــتم گوشـــــه ی تنـــــگ اتاقـــی             بـه تقــــدیر چــــــــرنــــدم گریــــــه کـــــردم   
 
  چـــه زیبــــــا بــــود در وقـــــت جدایــــــــی             تـو خــــــندیدی و مـــن هـــم گریـــه کــــردم    
 
   تـــو رفتــــی و بهشـــــــتم شـــــــــد جهنــــم           و تنــــــها در جهـــنم هـــــی گریـــه کــــردم  
    
      دگــــر اشکــــم نریــــز ای نــــاز ای گـــــل         مگـــــر از دســـت تو کـــم گریـــه کــــردم ؟     
  
احــد ارسالــی
 
پ.ن ۱: من باور دارم  دو انسان از قلبها یشان  به هم متصلند.و مهم نیست که چه کار می کنند ، که هستند و کجا زندگی می کنند اگر مقدر شد با هم باشند هیچ مرز و مانعی بین آنها وجود نخواهد داشت.    
 
پ. ن ۲: بعضـــی آدم ها  در ذهـــن آدم یـــک بـــار بـــرای همیـــشه خلـــــق می شـــــوند...