خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

وقتــــی تــــو نیــــستی

حـیف از بهــار و پنجــره وقتــی تو نیستی                حیـف از بیــان خاطـــره وقتــی تو نیستی 

زل می زنــم به نقطــه تاریــــک پیـــش رو                هر شــب کنار پنجــره وقتــی تـــو نیستی 

حس می کنم به نقطه ی تـــکرار می رسند                    اندیشـــه های باکــــره وقتـــی تـو نیستی 

دارم فقــــط به دور خــــودم چـــرخ می زنم              روی محیــط دایـــره وقتــــی تــــو نیســـتی 

بهتــــر کــه همـــان بســـته بمــــاند تا  ابــد                 ایــن پـــرده های کــرکـره وقتــی تو نیستی 

نه با خیـــال غیــر تــو حتـــی نمـــی شــــوم             ســرگــرم یک مــذاکره وقتـــی تــو نیـستی  

                                                                   محسن چالاک  

 پ.ن ۱: اگــــــرمـیـخـواهــــــی بــــــه مــــــن تـکـیــــــه کـنــــــی , تـکـیــــــه کــــــن ... فـقـــــط بــــــدان کــــــه مــــــن , دیــــــواری تــــــرک خــــــورده ام ...!! تـحـمـــــل تـکـیـــــه دارم امــــــا ضــربـــــه را نـــــــه ....  

پ.ن۲ : مردمــی که فــکرشان آزاد نیســت هیچ گاه آزاد نخــواهند شد بلــکه به وسعــت تفــکرشان قفسـی دیگر را تجــربه خواهنــد کرد…!