خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

کی تو ی قلبت جای من اومد؟اسممو از تو خاطر تو برد؟


در تنـــور عاشـــــقی ســـردی مکن 

در مقــام عشـــق نامـــردی مــــکن

لاف مــردی می زنــی مـــردانه باش

در مســـیر عاشــقی افســـانه باش

عشــــق یعنـــی آنچنــان در نیستی

تا کـه معشـــوقت ندانـــد کیــــستی

عشق یعنی مستــی از چشـمان او

بی  لب و بی جرعه بی می بی سبو

عشـــق یعنـی خویشتــن را نان کنی

مــــهربانی را چنـــــین ارزان کنــــــی

عشــــق آزادی ،رهایــــی، ایمنــــی

عشـــق زیبــــایی ،زلالی،روشـــنی

در جهــان  هر کار خوب و ماندنی ست

رد پای عشــــق در او دیدنـــــی ست

هر که با عشق آشنا شد مست شد 

وارد یـــک راه  بی بن بســــت شــــد

عشــق یعنی شور مســـتی در کلام

عشق یعنی شعر مستی والســلام

 

 

مجتبی کاشا نی

پ.ن۱:شکستن دل کسی که عاشق توست کار ساده ای است اگر راست می گویی دل کسی را بشکن که دوستش داری

پ.ن۲: پدر بزرگم فقیر بود پدرم هم فقیر شد من فرزندی ندارم شاید فقیر تمام شوم ( زنده یاد حسین پناهی)