خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

خنـــده های یـــخ زده قلــب های غــم زده

 

بــــاز هــــــم چشـــــــمان مــــن رنــــگ بـــــــــی خوابـــــــــــی شـــــــده
بـــــاز قلبـــــــــم شــــــــعله ی عشـــــــــــــق و بــــــــی تابــــــی شـــــــده

بـاز مــی خـوانــــم که مــــن خســــته ام از ایــــن هـــــمه دلــــــبسـتــگی
خـستـــه ام از زنـــدگـــی خســــــته ام از ایـــن ســکـــوت و بنـــدگــــــی 

بــاز بیــزارم مـن از تـکــرار شـب مـــی پــــرم آهــسته از دیــوار شـــب
مــی زنــم فریــاد و دســــتم در هـــوا مانـــده قلبــــــم زنــده در آوار شــب

شــــب شـروع بـی امــان گریــه هاسـت روز آغـاز دروغ خـنده هـاسـت
روز و شب اما چه فرقی میکند؟ آخر هر خــنده وقتی اشکی پابه پاســـت

باز نفرین بر دروغ خنده های بـی فروغ خنـده های پر فریـب و پـردروغ
خــنده هایـــــی از ســــــر دیوانگـــــی یا دروغیـــن مستـــــی و دلـــدادگـــی

باز بــاران دروغ می چــــکد از آســــــمان نغــــمه مـــی خــــواند بـه مــــن
مــــــاه و خـــورشــــیدی دروغ بـــــاز مـــــــــی تــــــابــــد بــــــه مــــــــــن 

 

پ.ن۱:سالها گذشت سالها نارنج ها گل دادند این همه سال خاطره شد اما تو خاطراتت را برای من جا گذاشتی.من هنوز خاطراتت را بغض می کنم و به انتظارم تا بدانی امانت دار خوبی هستم  

پ.ن۲:وقتــــی عشــــق فرمــــان می دهــــد،"محـــــال" سر تســــلیم فرود مـــــی آورد...