خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

دیــدمت ولی چـه دور دیدمــت ولی چـه دیــر

 

      خسته ام ازاین کویراین کویرکور و پیر                    این هبوط  بی دلیل این سقوط ناگزیر

      آسـمان  بی هدف  بادهای  بی  طـرف                      ابرهای سربه راه بیدهای سربه زیر

      ای نظاره ی شگـفت ای نگاه  ناگـهان                       ای هماره در نظر ای هنوز بی نظیر

      مثل شعر ناگهان  مثل  گریه  بی امان                       مثـل لحظـه های وحـی اجتـناب ناپذیر

      ای  مسـافر غریـب در دیـار خویشتـن                       با تو آشـنا شـدم با تو در همـین مسیـر

      از کویر سوت وکورتا مرا صدا زدی                       دیدمت ولی چه دور دیدمت ولی چه دیر

      این تویی درآن طرف پشت میله هارها                      این منم دراین طرف پشت میله ها اسیر

      دست خسـته ی مرا مـثل  کودکی  بگیـر                    با خودت مرا ببر خسته ام از این کویر  

                                                     

                                                                          قیصر امین پور                          

پ.ن:دیگر احتیــاط لازم نیستــــــ… شکستنی ها شکست،هرطور مایلیــــد حمـــل کنیــــــد…!!!

نظرات 437 + ارسال نظر
اشکان دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ق.ظ http://www.a5hkan.blogsky.com

بالاخره اولین شدم که بگم عالیه
عاشق قلمتم

سلام

انشالله که همیشه در زندگیتون اول باشید

سپاس

شادی دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ق.ظ http://www.shadi-shadi.blogsky.com

خیلی با سلیقه ای افسانه جان

سلام شادی جون

عزیز دلمی

مجید محمد پور دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ق.ظ http://www.safare-kalamat.blogfa.com

سلام دوست عزیز !

ببخشید اگر شعرم غمگین بود . در آن مقطع

واقعا حالم بد بود شاید متاثر از آن حس و حال بوده

سلام بزرگوار

انشالله که زندگیتون سرتاسر شادی باشد

سپاســــــــ از حضور گرمتونـــــــ

سپیده دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ق.ظ http://bar0on.blogsky.com

خُـدایـا بُـت بـود...بُـت شِکَـن فـرسـتادی...من پُـر از بـغـضم...بـغض شِکـن هم داری...؟!
سلام.مثل همیشه عالی بود

سلام سپیده ی عزیزم

یادت را از من نگیر ،
بگذار من هم مثل سهراب بگویم

دلخوشی ها کم نیست

ممنون نازنینم

مجید محمد پور دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:40 ق.ظ http://www.safare-kalamat.blogfa.com/


سلام دوست عزیز !

باید که ز داغم خبری داشته باشد
هر مرد که با خود جگری داشته باشد

حالم چو دلیری‌ست که از بخت بد خویش
در لشکر دشمن پسری داشته باشد !
...
سخت است پیمبر شده باشی و ببینی
فرزند تو دین دگری داشته باشد !

آویخته از گردن من شاه‌کلیدی
این کاخ کهن بی که دری داشته باشد

سردرگمی‌ام داد گره در گره اندوه
خوش‌بخت کلافی که سری داشته باشد !


حسین جنتی

سلام و درود فراوان


نوشت "قم حا " ...

همه به او خندیــــــــــــــــدند!!

گریــــــــــــــــــــــست ...

گفت به "غم ها " یم نخندید...

که هر جور نوشته شود درد دارد!!

از ته به سر بخوان

تا مــــــــنِ آن روزها را بشناسی...!!


باز هم سپاســـــ از مهرتونـــــــ

صهبانا دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ق.ظ

سلام
شعر زیبا و تصویر پر مفهومی بود .

انشاءالله که همواره قرین لطافت کوهسار و بدور از کویر غصه ها باشید.


پایدار و پیروز باشید.

سلام صهبانای خوبم

حس خوبی نیست در رویای کسی گم شوی که فکر تو حتی در خوابش هم نمیگنجد … !

سپاس مهربانمـــــــــ

شبنم دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ق.ظ http://asalghaderi.blogfa.com/


ای نظاره ی شگـفت ای نگاه ناگهان ای هماره در نظر ای هنوز بی نظیر

عالی بود بانو ...

ممنونم از شعر زیبایی که
گذاشتی. شاید تله پاتیه که میدونستی من این شعرو دوست دارم.

سلام شبنم عزیزم

از حسن نظرتون سپاسگزارم

عزیز دلمی

حقی دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ق.ظ



بدنبال کمیتها و زمینی هایش نیستم..بانو

که مفت گران است..

کیفیتها را جستجو میکنم..

ذوق....
شوق.....
وجد.....
سرور...
حیرت ....
تعجب......
مهر.....
محبت.....
شور...
هیجان....ایثار...
فداکاری.....
علاقه...

و..................عشق.

چرتکه ات میشناسی که بسنجد اینها را....

هر گز......

اما من میشناسم سرزمینی که..

همه ی اینها را میبخشند...

بی تکلف.....

میایی با من.....سرکی بکشیم به انجا!!!!!

سلام استاد حقی

پس کمیت ها فدای کیفیت ها

سپاس از حضور گرمتون

حقی دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:28 ق.ظ

این هبوط بی دلیل
این سقوط ناگزیر
....

مرحبا بانو مرحبا چه از خودت و چه از غیر...

وان...

چه تضویری.......نمیدانم باز میشود کش رفت از زیر دستان پر مهرت؟؟؟

ممنونم

چرا نمی شود کش رفت

اگر خواستید اطلاع دهید تا کلمه ی تیل را بردارم برایتان ارسال کنم

صادق حسینی دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ق.ظ http://www.roham86.blogfa.com

سلام دوست خوبم
غزل زیبای مرحوم قیصر خواندنی بود
ممنونم بابت این گزینش قشنگ
من هم عاشق این غزل شم که واسه تون می نویسم

پیش بیا ! پیش بیا ! پیش‌تر !
تا که بگویم غم دل بیشتر

دوست‌ترت دارم از هر چه دوست
ای تو به من از خود من خویش‌تر

دوست‌تر از آن که بگویم چقدر
بیش‌تر از بیش‌تر ازبیش‌تر

داغ تو را از همه دارا ترم
درد تو را از همه درویش‌تر

هیچ نریزد بجز از نام تو
بر رگ من گر بزنی نیشتر

فوت و فن عشق به شعرم ببخش
تا نشود قافیه‌اندیش‌تر

سلام و سپاس از شما

عشق همانند خداست

چون به هیچ وجه تحمل شریک را ندارد . . .

عزل زیبایی است ازتون سپاسگزارم

عطر گندم دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ق.ظ http://atregandom.blogsky.com

سلام نازنینم
امیدوارم عمر کویر های زندگیت خیلی خیلی کوتاه باشه و سریع ازش بگذری.

سلام قشنگم
قربون دل مهربونت عزیز دلم

یاسمن دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ق.ظ http://2808.blogfa.com

خیلی قشنگ بووووووووود
آهنگت که دیگه هیچی..........واااااااااااااااااااااااای

سلام عزیز دل افسانه

الهی بمیرم ناراحت شدید

ببخشید

محــــــــــــــــــمد جون دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ق.ظ http://empratoorjahanam.blogfa.com/

شکسپیر: همیشه به کسی فکر کن که تو رو دوست دارد، نه کسی که تو دوستش داری..

سلام

جمله ی بسیار زیبایی است

ممنون از حضور گرمتون

محــــــــــــــــــمد جون دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ق.ظ http://empratoorjahanam.blogfa.com/

هوا خوبه، تو هم خوبی، منم بهتر شدم انگار
یه صبح دیگه عاشق شو، به یاد اولین دیدار
به روت وا میشه چشمایی که با یاد تو می بستم
چه احساسی از این بهتر، تو خوابم عاشقت هستم
تو می چرخی به دور من کنارت شعله ور می شم
تو تکراری نمی شی من بهت وابسته تر می شم

باز هم سپاســــــــ

مـــــرور می کنـم

خاطـــراتمـــان را

امـّــــا مگـــر

کـپـــی برابـر اصـــل میشـــود !

Ali دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ق.ظ http://sport42.blogfa.com

در زمین عشقی نیست که زمینت نزند ،

آسمــان را دریـــــاب ...

سلام

دلبستگی؛مثل حس برگ به درخته،وقتی از درخت کنده میشه،باز به پاش میفته

ممنون از نگاه مهربونتون

سیما دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:58 ق.ظ http://sad1344.blogfa.com

سلام افسانه خانم خوبی خواهرم
شب زیبایت بخیر و شادی
ممنونم از حضورت
دوست ددارم مثل دو خواهر با هم ارتباط داشته باشیم
بازم منتظرتون هستم اگه قابل بدونید
شب خوبی رو برات آرزو دارم

سلام سیمای عزیزم

شب شما نیز به خیر و شادی

عزیز دل افسانه انشالله که خواهران خوبی برای هم باشیم

قربونت برم من

سپیده (لمس خوشبختی) دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:58 ق.ظ

کاش تلخی زندگی کمی هم الکل داشت
شاید مست مان می کرد و درد را نمیفهمیدیم

سلام عزیز دلم

سپیده ی من تــــــــو

همیشه در یاد منی،

آسمان به آسمان،


کوچه به کوچه ،

رویا به رویا ،

هر جایی که مینگرم با منی، اما...

دلم برایت تنگ می شود !!!

خدا همین نزدیکی هاست دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ق.ظ http://kumail.blogsky.com

به به..
به مزاجمان خوش آمد

سلام

خوشحالم که سازگار بود

سپاس از حسن نظرتون

لیلا دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ق.ظ http://khakestar42.blogsky.


این مـــنــم دوباره این بار !

تو از من دست میکشی
من بـی تـــــو ســیـگــــار میکشم !
او نــــــــاز تو را میکشد
من از دنــــیــــــــــــــــا دست میکشم . . . !


تــــــو با او به آســمــــــــــــان پر میکشی
من در انــتــهـــــای بن بست ؛ جام می به سر میکشم !!!
او با تو فــریــاد پــــیـــروزی میکشد
من از زخــــمــی که زدی ؛ نــاگــزیر زوزه میکشم
مـن . .
تــــــــو . . .
او . . .
می دانم که این انـــتــهـــــای خــط است !

و ســیـــگــــــــــــــار به دست انتظار مــرگـــــــــــــ میکشم . . .

سلام عزیز دلم

هرکاری میکنم

تو باز کنارم هستی...

کنار طپش های قلب بی قرارم...

جایت امن است...

خیالت راحت باشد که

فراموش نمیشوی ..

ممنون قشنگم

نرگس (کلبه ی تنهایی) دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:09 ق.ظ http://www.narsis-e.blogfa.com

ســـلامـ گلــمـ

روزی از روزها

شبی از شب ها

خواهم افتاد و خواهم مرد

اما می خواهم هر چه بیشتر بروم

تا هر چه دورتر بیفتم

تا هر چه دیر تر بیفتم

هر چه دیرتر و دورتر بمیرم

نمی خواهم حتی یک گام یا یک لحظه

پیش از ان که می توانسته بروم و بمانم

افتاده باشم و جان داده باشم

سلام نرگس عزیزم

آرزویم با تو بودن است .........

اما نه به بهای پا گذاشتن روی آرزوی تو...

آرزویم این است ............

که بخواهی و بمانی.......

نه اینکه بمانی به خواهشم......


ممنون عزیز دلم

narges دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:18 ق.ظ http://n54a.blogfa.com/


عاشقانه بودن تنها داشتن یک یار زمینی نیست
عاشق ترین را خدا باید نامید که تنها است اما عاشق همه ی بنده هایش است .
خدایا کاری کن عشقت را درک کنیم و عاشقانه تر عاشقت باشیم


سلام عزیز دل


بهانه ات برای رفتن چه بچه گانه بود


چه بی قرار بودی زودتر بروی


از دلی که روزی


بی اجازه وارد آن شده بودی!

سپاس نازنینم

فرهاد دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:26 ق.ظ http://fh.blogsky.com

سلام
از محبت و توجهتون و مطالب زیبایی که بیان می فرمایید بی نهایت سپاسگزارم.
این شعر خیلی غمگینه مخصوصا وقتی که می گوید دیدمت ولی چه دور دیدمت ولی چه دیر، گویا سرگذشت و سرنوشتت را بیان می کند.

سلام
از شما نیز سپاسگزارم محبت کردیدبرادر

سپاس از حضور گرم و حسن نظرتون

نرگس (کلبه ی تنهایی) دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:33 ق.ظ http://www.narsis-e.blogfa.com

همه چیـز را میشـود حاشـا کـرد،جـز عطـر آنکه دوستـش داری...

عزیز دلمیییییییی

بهانه ات برای رفتن چه بچه گانه بود


چه بی قرار بودی زودتر بروی


از دلی که روزی


بی اجازه وارد آن شده بودی!

فاطمه دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:53 ق.ظ http://www.fasleakhar2000.blogfa.com/

سلام افسانه عزیزم..خیلی ناز بود..وبتو خیلی دوست دارم

سلام قشنگم

قربونت برم من

نظر لطف شماست

PS دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ق.ظ http://parvizsadeghi.blogfa.com/


سلام

خیلی ممنون از انتخاب خوندنیتون بسیار زیباااااا و دلنشین

دست گلتون درد نکنه خانوم گل

شبتون خوش

سلام

سپاس از حضور گرم و نگاه زیبابینتون

سپاسگزارم

مهتاب دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:58 ق.ظ http://delesade-ie-man.blogfa.com

سلام.ممنون از جمله ی قشنگت...

سلام عزیزم

سپاس از نگاه زیبا بینتون

[ بدون نام ] دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:32 ق.ظ

TALE

دست خسته ی مرا مثل کودکی بگیر

با خودت مرا ببر خسته ام از این کویر


و فکر تو در خواب همه می گنجند عزیز
کس کی باشد که این سعادت از او ربوده شده است !!!

سلام همزبان خوبم

نظر لطف شماست

بزرگوارید

هیچوقت آرزوی "افتادن" چیزی را نداشته ام ،
حالا برای اولین بار میخواهم :
"لطفا بیفت" ، ای زیباترین اتفاق زندگی من !


سپاسگزارم

سحر دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ق.ظ http://sedamkn.blogfa.com

خیلی سخته ؛ وقتی با همه ی وجودت عاشقشی ، اما .... اون بهت میگه : بیا فقط دوستای معمولی باشیم ... !!!

سلام عزیز دلم

جـنـگل هـم بـود تـمـام میشـد
دلــــم امــــــــــــــا ...
مــــــــــی ســـــــــــــــــوزد و
مــــــــــی ســـــــــــــــــوزد و
مــــــــــی ســـــــــــــــــوزد ...

ممنونــــــــ قشنگمـــــــــــ

رضا دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ق.ظ http://na-bakhshoode.blogfa.com

روزگار بدی برای زنهاست ...

ریشو می بینی، می ترسی ...
لباس روی شلوار می بینی، می ترسی ...
ژیگول می بینی، می ترسی ...
ماشین مدل بالا از کنارت رد می شه تو خیابون، می ترسی ...
ماشین قراضه رد می شه، می ترسی ...
موتوری با اون نگاه کثیفش از کنارت ویراژ می ده، می ترسی ...
کنار خیابون یه پیرمرد نشسته تو سایه درخت و با همون عینک ته استکانیش نگاهت می کنه اگه باد بزنه و مانتوت کمی بره کنار، می ترسی ...
کنار خیابون یه دسته مرد وایستادن و مثل گرگ نیگات می کنن، می ترسی ...
سوار تاکسی و کرایه ایی هم بخوای بشی،حتی اگه جلو هم بخوای بشینی که راحتتر باشی، می ترسی ...
مانتوی روشن بپوشی بیای تو خیابون از نگاه مردا که دنبال رد لباس زیرمانتوت هستن، می ترسی ...
عینک آفتابی می زنی میای تو خیابون از نگاههایی که دنبال چشمهای اون زیر هستن، می ترسی ...
با دوستات می ری بیرون تو کافی شاپ که باید دود سیگار بخوری اگرم بری پارک، از مردهای بیکار پارک، می ترسی ...
از پدری که دست پسر کوچکش رو گرفته و از کنارت رد می شه و تیکه ایی بارت می کنه و به پسرش نگاه می کنه و می خنده، از هر دوشون، می ترسی ...
از مردی با ظاهر معمولی که کنار خیابون به ظاهر داره با موبایلش صحبت می کنه اما هربار که زنی از کنارش رد می شه حرفهای زشت و کریهی می زنه و تو خیالش با همه ( که فرقی نمی کنه زنی چادری باشه، کسی باشه با لباس های کار یا دختری دیگر) عقده های جنسیش رو خالی می کنه می ترسی...
که نه فقط از نگاه که حتی از متلک ها و حرفهای کریهی که باید بشنوی و فقط رد بشی و فرار کنی از این آدمها، می ترسی ...

قویترین آدم جهان اون نیست که دویست و پنجاه کیلو رو یه ضرب میزنه ...
قویترین آدم جهان زن ایرانیه که با وجود تجاوز فردی و گروهی و اسید پاشی و گشت ارشاد و مزاحم هاى خیابونی و زور گیری و قتل و هزار خطر دیگه هنوزم تو این مملکت درس میخونه ، ورزش میکنه ، رانندگى میکنه ، کار میکنه ، عاشق میشه ، أعتماد میکنه ، مادر میشه و به بچه اش یاد میده آدم باشه

سلام

اگر تو را دشمنی باشد دلتنگ مشو
که هر که را دشمنی نباشد بی قدر و بها باشد .
" قابوسنامه"

سپاس از حضور گرمتون و این مطلب زیبا

Haamed دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ق.ظ http://www.haamed.blogsky.com

این پ.ن در آخر بسیار بامعنی بود.
واقعا ممنونم.

سلام

سپاس از حضور گرم و حسن نظرتون

حس سبز دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:26 ق.ظ http://www.hesesabz.blogsky.com

سلام دوست من.
اشعار استاد امین پور واقعا زیباست.مرسی.
اگه دوست داشتی راجع به مطلب "من چه جوری به دنیا اومدم؟!..." نظر بده.مرسی.

سلام

حضور سبزتان را سپاســــــــ

چشم خدمت می رسم

وحـــیده دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ق.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com/

خدا:
تکیه نکن بر عصای تنهایی ات،
شانه هایم را برای تو آفریده ام،
بیا...


سلام عزیز دل

امشب کم توقع شده ام ،

آرزویم کوچک و کم حرف است ،

هیچ نمیخواهم جز "تو" ...

وحـــیده دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 ق.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com/

سلام افسانه جان
زیبا بود...
پی نوشت حرف نداشت

سلام به روی ماهت

عزیز دلمی

یاس دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ

افسانه جون کامنت قبلیمو ندیدممهربونیت سریع به ادم منتقل میشه و حس خوبی بهش میدهکاشمیدونستم کجای دنیاهستی این تویی در آن طرف پشت میله ها,رها-این منم در این طرف پشت میله ها,اسیر معرکه بود

سلام عزیز دلم

عزیز دلم من در غرب ایران هستم و تقریبا جنوب شرقی دنیا
و کاملا در کنار شما

الهی دورت بگردم من فقط از شما یک کامنت دریافت کردم البته تو این پست و بدون آدرس اما یک کامنتی هم در پست قبل دریافت کردم که اون هم بدون آدرس بود
یاسی من آدرس برام می گذارید ؟

قشنگم الان میرم کامنت تونو با جوابتون براتون پیدا می کنم

کامنت تونو پیدا کردم توی پست برای از تو نوشتن لب مرا بستند تقریبا ۳۰۰امین کامنت بود این هم کامنت قبلی با پاسخ:

آهنگ رویایی گذاشتی افسانه جون من وب ندارم.به زودی
--------------------------------------------------------------------------------
پاسخ:
سلام عزیز دلم

ممنون از حضور مهربانت ای کاش آدرسی داشتید تا من هم خدمت می رسیدم
اگر وبلاگی زدید حتما آدرس را برای من بگذار

ممنون نازنینم

محمد علی دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ


کجایی؟
یه کلمه نیست...
گاهی معنی دارد...
کجایی یعنی چرا سراغم نمیگیری؟
چیکار میکنی؟

چرا نیستی؟
دلم تنگ شده !
برام مهمی... یعنی بیادتم... یعنی نگرانتم....

سلام

هیچگاه نمی توانید یک اشتباه را دو بار مرتکب شوید
چرا که بار دوم دیگر آن یک اشتباه نیست بلکه یک "انتخاب" است ...


سپاس

مریمی دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ http://nanigoon11.blogfa.com

بسیار زیبا بود...........
ممنون که بهم سرمیزنی...

سلام مریمی من

عزیز دلمی تمنا می کنم

مرجان دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ب.ظ

میشــــه اسـم پاکتو / رو دل خـــــدا نوشت
میشه با تو پر کشید / تــــوی راه سرنوشت
میشـــه با عطـر تنت / تا خــــود خـدا رسید
میشــه چشــم نازتو / رو تن گلهــــا کـشید

سلام مرجان عزیزم

قربونت برم من

رضا دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ http://na-bakhshoode.blogfa.com



شادباش فراوان به زنان قدرتمند ایران!

ما در کشوری زندگی میکنیم که قدرت مطلق در دست زنان است و مردان ما انسانهایی منفعل وبی اراده

هستند که هیچ نقشی در هیچ جا ندارند. چرا ؟؟ به دلیل اینکه:

در ایران زن اگر حجاب نداشته باشد ،مرد نمی تواند خود را کنترل... کند و منحرف می شود!

زن نباید تحصیل کند تا توازن جامعه برقرار باشد و مرد بدون منحرف شدن درس بخواند!

زن نباید شاغل باشد تا بنیاد جامعه محکم باشد و مرد منحرف نشود!

زن نباید استقلال مالی داشته باشد تا صرفه جویی در خانه باشد و هزینه ی اضافی پیش نیاید تا مرد خانه منحرف نشود!

زن بایدلباس تیره و 3 سایز بزرگتر با کفش بسته و بدون پاشنه بپوشدتا مرد منحرف نشود!

زن نباید به قهوه خانه و تریا برود وسیگار بکشد تا مرد منحرف نشود !

زن نباید با مرد همکلام و همکلاس بشود تا مرد منحرف نشود!

زن اگر در محل کار (اگر بشود کار کرد !) با مدیر حرف بزند، ریشه ی کار فاسد میشود چون مرد منحرف شده است!

زن به جشن و مهمانی و دکتر و... نرود تا مرد منحرف نشود!

زن لاک و عینک نزند چون مرد منحرف میشود و بنیان جامعه از هم می پاشد!

زن رانندگی نکند تا مرد منحرف نشود!

زن در تلویزیون هم باید کاملاً پوشیده و ساده باشد تا مرد منحرف نشود!

مانکن فروشگاه ها باید بی سرو با حجاب وبدون برجستگی باشند تا مرد منحرف نشود!

زن خبرنگاری و نویسندگی و عکاسی نکند تا دستگیر نشود و مرد منحرف نشود!

زن مهریه نگیرد تا به مرد فشار نیاید و او را طلاق بدهد و یکی دیگر بگیرد تا منحرف نشود!

زن دوچرخه سواری نکند تا مرد منحرف نشود!

با این قوانین میبینیم که مردان فاقد قدرت و اراده و فکر هستند و کشور در دست زنان است و زنان میتوانند با

کمی شل کردن گره شال خود تمام نظام اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی جامعه را در دست بگیرند !!!!!

سلام

باز هم سپاس

نوروز دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:04 ب.ظ http://13881113.blogfa.com

با سلام
ممنونم از ابراز محبت شما

سلام
تمنا می کنم

حامد دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:52 ب.ظ http://singel-021.blogfa.com/

می دانم باید بنویسم
باید حجم تمام این ورق هایی که فقط مال من است, پر کنم !!
می دانم باید بنویسم
شاید کسی بگذرد بخواند و بداندکه من هستم..

سلام

چه می شود سهمی از من برای من قائل شوی ؟؟؟
مشتی از من ... قطره ای ... ذره ای ...
آرزویم است از آن من باشد ؛
این من که منحصرا به نام توست

سپاس از حضور گرمتون

ABBAS دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ب.ظ http://abbasgharibi.blogfa.com


مردم به همان اندازه خوشبخت اند که خودشان تصمیم میگیرند. خوشبختی به سراغ کسی میرود که فرصت اندیشیدن در مورد بدبختی را نداشته باشد. دریا باش که اگر کسی سنگی به سویت پرتاب کرد سنگ غرق شود نه آنکه تو متلاطم شوی

سلام بزرگوار

لبخندبزن ؛
برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید رفته را بازگرداند
گاه قوسی کوچک ، میتواند معماری بنایی را نجات دهد ...

سپاســــــــــ

زیبا دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ http://Zibarastegari.blogsky.com

.آپم ...........…...…’•,.آپم `’•,*’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
آپم و منتظر حضور گرمت

خوشحال میشیم بیای

سلام زیبای عزیزم

خدمت میرسم

زیبا دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ب.ظ http://Zibarastegari.blogsky.com

خیلی خیلی قشنگ بود عالی

سپاس عزیز دلم

شهرزاد دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ http://fartooclose.blogsky.com/


کلا می تونید هم حمل نکنید، بگذارید یه گوشه خاک بخوره... این ادامه پ ن هست!

سلام عزیز دلم

چقدر زیبا ادامه رو اومدید

ممنون قشنگم

ABBAS دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ http://abbasgharibi.blogfa.com/


رسم زندگی این است روزی کسی را دوست داری و روز بعد تنهایی به همین سادگی او رفته است و همه چیز تمام شده مثل یک مهمانی که به آخر می رسد و تو به حال خود رها می شوی چرا غمگینی ؟ این رسم زندگیست پس تنها آوازبخوان

سلام

تمام افکار خود را روی کاری که انجام می دهید متمرکز کنید .
پرتوهای خورشید تا متمرکز نشوند نمی سوزانند

سپاس از مهرتون

افشین دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ب.ظ http://dastan517.blogfa.com

سلام
خیلی ممنون به وب ما سر میزنید

سلام
من نیز از شما سپاسگزارم

افشین دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ب.ظ http://dastan517.blogfa.com/

وقتی برگ های پاییز رو زیر پات له می کنی یادت باشه روزی بهت نفس هدیه می کردن ♥
سلام
خیلی ممنون

سلام
سپاس از حضور گرمتون

محسن۰۹۳۸ دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.mmr75.blogfa.com


دِلـتَنگــی پیچیده نیست

یکـ دِل یکـ آسمـان و یـک بُغض

و آرزوهای تـَرک خـورده

بـﮧ هـَمین سادگــی...


محسن۰۹۳۸ دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ب.ظ http://www.mmr75.blogfa.com/


دِلـتَنگــی پیچیده نیست

یکـ دِل یکـ آسمـان و یـک بُغض

و آرزوهای تـَرک خـورده

بـﮧ هـَمین سادگــی

سلام

از حضور گرمتون سپاسگزارم

همه ی آب های دریاها هم نمیتوانند یک کشتی را غرق کنند ؛
مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند ...
بنابراین تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت ؛
مگر اینکه شما اجازه بدهید ...

مرتضی دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ب.ظ

قسمت ،

به همت پدید آید

درین راه ترا ،

رنج و سختی ، شدید آید

سلام برادر خوبم

همیشه دلتنگی به خاطر نبودن کسی نیست


گاهی بخاطر بودن کسی ست


که حواسش به تو نیست !

سپاســـــــــ از مهرتونــــــــــ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد