خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

من شرمنده ی شما هستم


شاخه سبز گلی شکست
نه که تاب تحمل زلزله و باد نداشت
شاخه سبز گلی شکست
نه که قدرت سختی پولاد نداشت
شاخه سبز گلی شکست
نه که تاب و توان سوز و سرما نداشت
شاخه سبز گلی شکست
نه که حسرت و فریاد نداشت
شاخه سبز گلی شکست
نه که سرسبزی و دل برنا نداشت
شاخه سبز گلی شکست
نه که مهر کسی به یاد نداشت
شاخه سبز گلی شکست
نه که شوق زیستن به دنیا نداشت
شاخه سبز گلی شکست
نه که امید به فردای شاد نداشت
شاخه سبز گلی شکست
نه عمری به اندازه صاد نداشت
شاخه سبز گلی شکست
چونکه او فرصت تاخیر گروه امداد نداشت
شاخه سبز گلی شکست
چونکه او دگرخانه ای در زغن آباد نداشت
                     شاعر: مرتضی(افسانه)

زغن آباد :
دهی از دهستان اوزوم دل در بخش ورزقان شهرستان اهر

                                                         

     پ.ن: خدمت تمام عزیزان هموطن از جمله  آقای رضا بیگ زاده(مهاجر) هموطن اهری

 و آقایمرتضی (افسانه) هموطن آذری زبان جان باختن هموطنان عزیز در زلزله ی آذربایجان را تسلیت عرض می کنم