خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

خـــــاطرات کهــــنه و اشـــــعار نـــو

خاطرات کهنه و اشعار نو شمع خاموشی شب های من است تازه ام از این فضای دلپذیر یاد آن درمان غمهای من است. صهبـــــانــا

من حوای زمینم نه هوای زمین

قبل نوشت: این پست مخاطب خاصی ندارد چه حقیقی چه مجازی

 

من یک دختر ایرانیم.. 

بدان"حواى"کسى نمى شوم که به هواى دیگرى برود

تنهاییم را با کسى قسمت نمی کنم که روزى تنهایم بگذارد

روح خداست که در من دمیده و احساس نام گرفته.  


ارزان نمى فروشمش

لبریزم از مهرم اما استوار

سوداى دلم قسمت هر کسی نیست


عشق"حواى" ایرانى باشکوه است و بزرگ

"آدمى"را براى همراهى برمیگزیند

شریف,لایق ,فروتن و عاشق

 

پ.ن: این پست اصلا مخاطب مجازی نداره 

نظرات 77 + ارسال نظر
جنبش اینترنتی سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ http://jonbeshnet.ir/

ما باید بتوانیم از کارِ کارگر ایرانى حمایت کنیم؛ از سرمایه‌ى سرمایه‌دار ایرانى حمایت کنیم؛ و این فقط با تقویت تولید ملى امکان‌پذیر خواهد شد .

سهم دولت در این کار، پشتیبانى از تولیدات داخلىِ صنعتى و کشاورزى است
سهم سرمایه‌داران و کارگران، تقویت چرخه‌ى تولید و اتقان در کار تولید است.

و سهم مردم ، که به نظر من از همه‌ى اینها مهمتر است - مصرف تولیدات داخلى است (مقام معظم رهبری )

از این رو، از تمامی فعالان فضای سایبر و فضای مجازی دعوت میکنیم تا در راستای رونق تولید داخلی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، با قرار دادن لوگوی جنبش اینترنتی«تولید ملى، حمایت از کار و سرمایه‌ى ایرانى» در سایت یا وبلاگ خود و همچنین ، بازنشر مطالب مربوط به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی همچون یادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کلیپ، پیامک و....

ما را در این امری خطیر یاری بفرمائید

در ضمن لطفا پس از قرار دادن لوگو جنبش ، آدرس سایت یا وبلاگ خود را در بخش نظرات دریافت کد لوگو ها یا در دیگر بخش های نظرات سایت اعلام بفرمائید شایان ذکر است پایگاه های اینترنتی و وبلاگ هایی که در این زمینه فعالیت کنند درسایت جنبش اینترنتی " رهروان ولایت" معرفی و لینک خواهد شد.

.. www.jonbeshnet.ir.

محض اطلاع دوستان به رسم ادب تایید شد

سین سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ب.ظ


درود
بر
حوای افسانه ای زمین !

این روزها انگار خاطراتان نو شده اند و شعرها کهنه ..

سلام سین عزیزم

خاطرات هیچگاه حریف فاصله ها نیستند

اما سعی بر این است که خاطرات کهنه نیز محو شوند

تا خاطرات نو جایگزین شود

عزیزی

س م ح سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ http://gitare.blogsky.com

من فکر میکنم برعکسه اگه برای دختر ایرانی آدم باشی هوای دیگری می افته تو کلش!

سلام
از حضور گرمتون در خاطرات کهنه سپاسگزارم

حرفتونو تا حدودی قبول دارم

اما بیشتر در مورد آقایون صادقه تا خانم ها

امید سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

آفرین به همه حوای هوای ایرانی

حوای ایرانی حوریه بهشت زمین است

سلام آقا امید

از حسن نظرتون سپاسگزارم

آفرین بر شما وحوای شما

خدمت حوای مهربون سلام مرا برسانید

امیرحسین سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:48 ب.ظ http://hesarakam.blogfa.com

سلام وبلاگ زیبا و با ترنمی دارین...
مطالبتونم بااحساس و دلداگی دنبال شده...

موفق وسلامت باشید...یاعلی

سلام

حضورتان رابه خاطرات کهنه خیر مقدم عرض می کنم
نظر لطف شماست

ممنون

لیلا سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ http://khakestar42.blogsky.com/

افسانه جان سلام

شعربسیار ناب وتازه ای بود پسندیدم
کم پیدا شدید

سلام عزیز دلم

شما هم دارید دعوام می کنید ؟

عزیز دل مدتی درگیر بودم

میام فدات شم

لیلا سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ب.ظ http://khakestar42.blogsky.com/

تمام سعی تو کتمان عشقت بود در حالی

که از چشمان مستت خوانده بودم راز پنهانی

این یعنی باهام آشتی کردید

آی لاوی یو

شنگین کلک سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ http://shang.blogsky.com

آفرین بر دختران ایران
که چنین همراهان شایسته ای بر می گزینند

سلام جناب شنگ عزیز



آفرین بر شما وحوای شما که یک حوای ایرانی است

سیتاک سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:02 ب.ظ http://sitaak.blogsky.com/


روزهای زندگیتان قرین همراهی انسانهایی که قدردان گوهر وجودی انسانیت باشند ...

سلام
متن زیبایی بود ... ضمن اینکه آهنگ وبلاگ به تاثیر آن می افزاید.
ممنون از لطف کلام و انتخاب خوب شما .

سلام صهبانا(سیتاک ) خوبم

از حسن نظرتون سپاسگزارم

امیدوارم بهبودی حاصل شده باشه

برایتان دعا می کنم

به مطالب واشعار زیبای شما نمی رسد

شما بزرگوارید

خوشحالم که مورد توجه قرار گرفت

حمید حقی سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:15 ب.ظ http://hamidhaghi.blogsky.com

در این راه طولانی که ما بی خبریم

و چون باد می گذرد

بگذار خرده اختلاف هایمان با هم باقی بماند



خواهش می کنم ! مخواه که یکی شویم ، مطلقا یکی

مخواه که هر چه تو دوست داری ، من همان را، به همان شدت دوست داشته باشم

و هر چه من دوست دارم، به همان گونه مورد دوست داشتن تو نیز باشد



مخواه که هر دو یک آواز را بپسندیم

یک ساز را، یک کتاب را، یک طعم را، یک رنگ را

و یک شیوه نگاه کردن را

مخواه که انتخابمان یکی باشد، سلیقه مان یکی و رویاهامان یکی



هم سفر بودن و هم هدف بودن ، ابدا به معنی شبیه بودن و شبیه شدن نیست

و شبیه شدن دال بر کمال نیست بل دلیل توقف است



عزیز من

دو نفر که عاشق اند و عشق آنها را به وحدتی عاطفی رسانده است؛

واجب نیست که هر دو صدای کبک، درخت نارون ، حجاب برفی قله ی علم کوه ، رنگ سرخ و بشقاب سفالی را دوست داشته باشند

اگر چنین حالتی پیش بیاید، باید گفت که یا عاشق زائد است یا معشوق

یکی کافیست



عشق، از خودخواهی ها و خود پرستی ها گذشتن است اما، این سخن به معنای تبدیل شدن به دیگری نیست



من از عشق زمینی حرف می زنم که ارزش آن در "حضور" است

نه در محو و نابود شدن یکی در دیگری



عزیز من

اگر زاویه دیدمان نسبت به چیزی یکی نیست ، بگذار یکی نباشد

بگذار درعین وحدت مستقل باشیم

بخواه که در عین یکی بودن ، یکی نباشیم

بخواه که همدیگر را کامل کنیم نه ناپدید

بگذار صبورانه و مهرمندانه درباب هر چیز که مورد اختلاف ماست بحث کنیم

اما نخواهیم که بحث ، ما را به نقطه ی مطلقا واحدی برساند

بحث، باید ما را به ادراک متقابل برساند نه فنای متقابل



اینجا سخن از رابطه ی عارف با خدای عارف در میان نیست

سخن از ذره ذره ی وافعیت ها و حقیقت های عینی و جاری زندگیست



بیا بحث کنیم

بیا معلوماتمان را تاخت بزنیم

بیا کلنجار برویم

اما سرانجام نخواهیم که غلبه کنیم

بیا حتی اختلافهای اساسی و اصولی زندگی مان را ،در بسیاری زمینه ها، تا آنجا که حس می کنیم دوگانگی، شور و حال و زندگی می بخشد

نه پژمردگی و افسردگی و مرگ ،.......... حفظ کنیم



من و تو حق داریم در برابر هم قد علم کنیم

و حق داریم بسیاری ازنظرات وعقاید هم را نپذیریم بی آنکه قصد تحقیرهم را داشته باشیم



عزیز من ! بیا متفاوت باشیم

زنده یاد ابرهیمی

سلام استاد حقی

متن بسیار زیبایی بود

زنده باد استاد حقی وزنده باد ابراهیمی

از شما نیز به خاطر ارسال این متن بسیار زیبا سپاسگزارم

عبد الحمید حقی سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:18 ب.ظ http://hamidhaghi.blogsky.com

خجالت میکشم بگم این عکس رو میخوام بدزدم

شما میگردید میگردید.....

اخه این کاملا خورند ترانه ی انتظار منه لامصب (ببخشید)

سلام استاد حقی

اجازه لازم نیست

بازار مشترک که این حرفها رو نداره

مبارک وبلاگتون باشه

حقی سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:22 ب.ظ

ببخشید

خیلی نامردید(تکیه کلامم)که نمیشه این عکس را دزدید

ایراد نداره استاد
بردارید

من هم از جای دیگه دزدیدمش

حقی سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ http://hamidhaghi.blogsky.com

از آنها که گفتی

شاید فقط عاشقی صفتم باشد شاید

شکست نفسی می فرمایید
شما انسان شریف ودلرحمی هستید

خدا همین نزدیکی هاست سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ب.ظ http://kumail.blogsky.com/

باز هم به به...

سلام
باز هم ازتون سپاسگزارم

محمد علی سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ب.ظ

بانو مطالب شما همه زیبا وتامل بر انگیزاست


سلام

از حسن نظرتون سپاسگزارم

ممنون

nazgol سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:47 ب.ظ http://mikrobe-sorati.blogsky.com

زیبا بود

این جمله رو یه جا دیدم خیلی خوشم اومد ..

حــــرمــــت عــــشــــق ؛ در اندازه ی افکــار مــــا نیست ....
پــــس به هر دلــــبستنی عــــشــــق نــــگویید ... !!!

سلام
الهی دورت بگردم ناز گل من
از شعر زیبا وحسن نظرتون ممنونم

این روزها کمتر بهتون سر زدم منو ببخش عزیز دل

عزیزی

خاطره سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:04 ب.ظ http://rahalost.blogsky.com

کاش چنین بود بانو!!!!!

سلام خاطره ی عزیزم

ای کاش

کوروش سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:32 ب.ظ http://www.korosh7042.com/

پاکی و زلالی احساست از حوای درونی است
و هوای نفست به حق بر خواسته از این شکوه
درود بر بانوی افسانه ای
با اینهمه روانی زیبایی ها
هوای زمینت پر از حوای احساسات پاک باشد

سلام بر کوروش عزیز

زیبایی و روانی از کلام زیبا و اشعار زیبای شما نشآت می گیرد

از حضور مهربون و پرمهرتون سپاسگزارم

لیلا سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ب.ظ http://khakestar42.blogsky.com/

یادم رفت بگم که در دنیا امروزی کمتر انسانی با خصوصیاتی که گفتی وجود دارد
فروتن عاشق ولایق وشریف
شایدهم اصلا نباشد

سلام لیلای عزیزم

خب
آرزو که بر جوانان عیب نیست

محسن سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ

درود افسانه خانم
جالب بود مثل همیشه
دنیا پراست از حواهایی از نسل حوا ست اماهیچکدام حوای ادم نیست

بدرود بانو

سلام

از حسن نظرتون سپاسگزارم

مرتضی (افسانه) سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ http://fable.blogfa.com/


سلام خواهر خوبم

ما رهرو این کوچه ایم

بر دست فلک هنوز بازیچه ایم

..............

فخر تو باشد عفت ایرانیت

فضل تو باشد همت یزدانیت

قدر تو نشناخت ، دل بلهوس

آنکه شکست ، حصر نورانیت

طاهر ، ظاهر تویی بنت اهورایی

جمله غریقند ، به دریای بارانیت

کس نتواند رسد ، بر قلّه تنهائیت

آنکه ندانست حکمت روحانیت

...

سلام برادر خوبم

اینجاست که باید گفت:
زن!

قداست دارد...

برای بودن با او

باید مرد بود ،

نه نر!

سخن از عفت ایرانی بود و همت یزدانی

دارد متاع عفت از چهار سو خریدار

بازار خود فروشی این چهارسو ندارد


از حضور گرمتون سپاسگزارم

پی نوشت ! سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ

کامنت سه شنبه 2 خرداد ماه سال 1391 ساعت 5:15 PM
حمید حقی را خواندیم و لذت بردیم و درود و صد درود فرستادیم که ابراهیمی و حمید
اما بعد :
پی نوشت پست :
گویند حوا را بعد آدم بیافریدند « که شاید برای آدم ! »
و حوا ( شاید ) همش عشق بود و مهر به همراه مهرورزی که آدم را تا به انسان
هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبوط !
آدمم کو که به سجده اش در آئیم .

سلام بر شما

وتشکر از شما که خواننده ی کامنت زیبای جناب حقی بودید

و ممنون ازپی نوشت شما دوست عزیز که نام زیبایتان را ننوشته اید

به حتم شما همزبان خوبمان باشید

باز هم سپاس

مسافر سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ب.ظ http://doncorleone.blogsky.com

زمین می چرخد
و تو «همیشه در منی» را در خاک ریختی و رفتی
می دانم خورشید دیگربه این زودی ها طلوع نمی کند

سلام مسافر خوبم
و زمین می چرخد
و من در اندیشه ی چرخش عقربه ی ساعت های فراموشی

از شعر زیبا وحضور مهربونتون سپاسگزارم

احمد-ا سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

نوشته بودنند برای کشورت که :

مردمانش به صحنه ی بوسیدن دو عاشق با نفرت بیشتری نگاه میکند تا صحنه ی اعدام را !!!

وقتی یه معلم اون هم همچون افسانه آنجا ( در پی نوشت "شطرنج" ) و اینجا ( در قبل نوشت "من حوای زمینم نه هوای زمین" )که مخاطب خاصی نه مجازی و نه حقیقی ندارد !!!
می توانم از قلبت یواشکی و آرام و آرام بپرسم که . . .
میدانی چه خواهد گفت ؟!
شنیدم !!!!!!!!!

سلام همزبان خوبم

من نیز از همان مردمانم اما نه من صحنه ی اعدام را نمی پسندم من از اعدام یک مسلمان نفرت دارم من اصلا از اعدام یک کافر هم نفرت دارم

من قانون اعدام را قبول ندارم

اجازه بدهید در مورد قسمت اول سکوت کنم

هر چه را که می خواهید بپرسید

اما جوابم با شنیدن شروع نمی شود

زهرا سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ب.ظ

تو از دردی که افتادست بر جانم چه می دانی؟

دلم تنها تو را دارد ولی با او نمی مانی

تمام سعی تو کتمان عشقت بود در حالی

که از چشمان مستت خوانده بودم راز پنهانی

سلام زهرا جان

از شعر زیبایت ممنونم فدات شم

احمد-ا سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام معلم مهربان
« به حتم شما همزبان خوبمان باشید »
پس قلب ها با نام " پی نوشت ! " هم همدیگر را می شناسد لازم نیست که
مجازی باشد
یا که
حقیقی
و یا
واقعی

سلام همزبان خوبم



حقیقی؟
یا
واقعی؟
هر دو یک معنی را می دهد

فرمایش شما بسیار متین

امین اتاقک سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

سلام

میگم شعر " من یک پسر ایرانیم.." رو نداری بزاری؟

بدان آدم کسی نمیشوم که آدم نباشد..


سلام

شما تمام کلمه های دختر رابردارید وجای آن پسر بگذارید

میشه شعر پسر ایرانی

نه اینطوری بهتره که:
بدان آدم کسی نمی شوم که حوای کسی دیگر شود

خوشحالم که تاثیر مثبتی داشته لا اقل برای شما

کاوه سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

مراقب شمعدانی هایت باش؛
اردی بهشت ماه عاشقی های بی ملاحظه است..

سلام

از شعر زیبا وحضور گرمتون سپاسگزارم

مهدی چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ق.ظ http://bivatan.blogsky.com

سلام.
درود بر شما که این چنینید... درود

سلام برادر خوبم

نظر لطف شماست

دل بارانی چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ق.ظ http://sagi110.blogfa.com/

سلام خیلی زیبا و دلنشین

سلام عزیز دلم

مرسی فدات شم

ابوعدنان چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ق.ظ http://abooadnan.blogsky.com

به به
انشاالله

سلام



ما اینیم دیگه

آرزو های قشنگ قشنگ داریم

مریم بانو چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:49 ق.ظ

سلام بر افسانه بانو!

؛روح خداست که در من دمیده
ارزان نمی فروشمش؛


شعر سراسر لطافت و زیبایی.
کاش هنوز چنین باشند دخترکانمان - حوا گونه و کاش همانگونه باشند پسرکانمان - آدم وار

راستی ممنون از حضورت.

سلام مریم بانوی عزیزم

انشالله که اینطوریه که می فرمایید آدم گونه وحوا گونه

از حسن نظرتون سپاسگزارم

خواهش می کنم عزیز دلم

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ق.ظ

حوای زمینی جالب است
افرین بر شما که حوای کسی نمیشویید که باهوای دیگری رود

علی چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ق.ظ

حوای زمینی جالب است
افرین بر شما که حوای کسی نمیشویید که باهوای دیگری رود

ببخشید نام و ادرس یادم رفته بود بگذارم

سلام

ممنون ازلطف شما

بزرگوارید

احمد-ا چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:59 ق.ظ

باز تفـــــــــــــــــــــــــــــــــــاوت نظر در معنای

یکی بودن حقیقت و واقعیت !!!

یعنی بکی بودن زمین و آسمان !!!

سلام همزبان خوبم


ایراد نداره ناراحت نباشید

خودتون فرمودید که تفاوت نظر باعث رشده

من دارم روز به روز رشد می کنم وهمه را هم مدیدن شما هستم

حس سبز چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ق.ظ http://www.hesesabz.blogsky.com

ای کاش یه روز یه جا,بدون هوس و ...بدون این کل کل های بچه گونه.بدون تعصب های نا به جا.بدون آزادی منشی های زیاده از حد و ...با هم گفتمان کنیم!خدا رو چه دیدی!شاید دیدمون نسبت به جنس مخالف عوض شد!شاید رنگ واقعیت گرفت!خدا رو چه دیدی!

سلام

زیبایی کلامتان و منش بالایتان لذت بردم

دکتر شریعتی می گوید

همه بدبختی های ما ناشی از این است که نسل کهنه ی ما به تحجر مبتلا است و نسل جدید به هیچ و پوچ

دختر کاغذی چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:44 ق.ظ

سلام افسانه عزیزم
انگار این متن جواب همه سوالهای ذهن آشفته من بود
افسانه جان شما نمیدونی عمو حمید من چش شده؟
راستی اگه ممکنه اسم لینکم بزارید دفتر ممنوعه

سلام عزیز دل

متاسفانه من نمی دانم

من تا حد یک کامنت وپاسخ کامنت با ایشان ارتباط دارم

از نوشته هاش مشخصه که کسی بهش دروغ گفته اون هم یک دروغ شاخ دارررررررررر

انشالله که مشکلی نباشه
مرسی فدات شم

عزیزمی

مهدی شکوری چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ق.ظ http://13571357.samenblog.com/

سلام خواهر خوبم
ممنونم از لطفتون
که به وبلاگ خودتون سر زدید
متشکرم
شعر های زیبایی نوشته ای
مخصوصا شعر من یک دختر ایرانی هستم
از محبتهاتون ما را دریغ نکنید
بازم ممنونم

سلام برادر خوبم

وبلاگ زیبای شما رنگ معنویت دارد

واز احادیث وبلاگتون بهره می برم

خدمت می رسم

فروزان چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

فدای این دختر خوب ونازنین
راستش منو یاد خودت انداختی
عزیزم
خیلی به دلم نشست
راستی اهنگتم باحاله
خوشم اومد

سلام فروزان عزیز خودم

کم پیدا شدی خانمی



نظر لطف شماست

عزیزمی

حقی چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ

باور میکنید

الان پست رو بدقت خوندم و لذت بردم

اون خط اول را تا حالا ندیده بودم شاید هم بعدا اضافه کردید که امثال من خیلی قیلی بیلی نریم!!؟؟

سلام جناب حقی



این طورها هم نیست

شما سرور مایید

محدثه(خونه شیشه ای) چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام عزیزدلم
عالی بود
ممنونم از مطلب زیبایی که تو وبم گذاشتی
همیشه منو با مهربونیات شرمنده میکنی


تا تو نگاه میکنی
کار من آه کردن است
ای به فدای چشم تو
این چه نگاه کردن است؟؟؟!!!

سلام محدثه جان

عزیزمیییییییییییییییییییییییی

خدانکنه شرمنده باشی

فدات شم من وظیفه ام که جواب محبت های دوستان نازنینی چون شما رابدهم

من این شعر شما رو برای این صورتک (((( ))) می خونم که:

تا تو نگاه میکنی
کار من آه کردن است
ای به فدای چشم تو
این چه نگاه کردن است؟؟؟

من فدای این چشا ((( ))بشم

کلبه ی تنهایی من چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام عزیز دلم
خوبی؟
نمیدونم چرا دلم واست تنگ شده
میدونم آهنگ وبم رو دوست داشتی ولی فعلا عوضش کردم
اینم قشنگه

سلام

مرسی فدات شم

من عاشق دکلمه ی مرحوم شکیبایی ام

ایراد نداره عزیزم تنوع هم خوبه

لازم شد بیام گوش کنم

قاصدک چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:41 ب.ظ

من از ته سراب می آیم اما زنم
من از ته ظلم می آیم اما زنم

من از شکوه عشق لبریز اما زنم
من خود حدیث کوثر اما زنم

من از یگانگی به بیگانگی میرسم
من از هیاهوی دروغ به باور میرسم

من هرچه هستم و نیستم زنم
تو باور کنی یا نه من اما یک زنم....

سلام قاصدک عزیزم

کاش آدرس وبلاگ زیبایتان را می گذاشتید تا شما را جزء لینک های خاطرات کهنه ام قرارتان دهم

این دفعه تشریف آوردید آدرس را حتما بگذارید

از شعر زیبایتان هم ممنونم

لذت بردم

الهی فدای تو زن نمونه برم من

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:19 ب.ظ


سلام
ممنون از حضور پرمهرتون

مهاجر چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ب.ظ

چه عنوان جالبی
می توان از آن هزار مطلب نوشت

سلام برادر خوبم

از حسن نظرتون سپاسگزارم

حسین چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ب.ظ http://hadisenafs.blogsky.com

سلام خواهر ...

پس انقد صبر کن تا "آدم"ش پیدا شه !!

شوخی میکنم ...

یاعلی

سلام برادر خوبم



اگر من حواباشم آدمش هم پیدا میشه


در پناه حق

mahsa چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ http://maheshabham.blogsky.com/

salam afsane joon matalebet kheiliiiiiii ghashangeeeee

سلام
ممنون مهسای عزیزم

حمید حقی چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ

افسانه
سلام جناب حقی

ترانه ی زیبایی است من دالنودش کردم

مرا شرمنده کردید

ممنون که اینهمه بزرگوارید

اما جناب حقی می شه بپرسم که چرا اینهمه پریشانید؟
چهارشنبه 3 خرداد ماه سال 1391 ساعت 16:58
پاسخ:حقی
درود

دوست خوبم افسانه

میتونم بپرسم بر چه اساسی اینگونه فکر میکنید؟

مهمه برام

سلام جناب حقی

ممنون که زحمت می کشید وجواب کامنت مرا اینگونه برایم ارسال می کنید

حقیقتش این است که برادر زاده ی شما نگرانتون بود واز من پرسید که نمی دانید عمو حقی من چشه؟

من هم مثلا خواستم جواب برادر زاده ی عزیزتون را داده باشم که نگرانتونه

به کامنت دختر کاعذی در همین پست مراجعه کنید


فقط به این دلیل بود

قاصدک پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ق.ظ

من افسانه جان میشناسمت...

ولی اینطوری بهتره

دوست دارم

سلام

الهی دورت بگردم

من هم دوست دارم وبلاگ زیبای شما رو ببینم

راستی شما خانم یا آقایید؟

اگر خانمید من هم آی لا وی یو

اگر آقایید که هیچ

محمد پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ http://sedayesokoot.blogsky.com

واقعا اگه یه حوا پیدا بشه ارزش هر چیزی رو داره .
منکه یکیشو پیدا کردم

سلام

انشالله که مبارک باشه
آدم خوبی برای حوایت باش

ممنون از حضور گرمتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد